Nee alleen een roze ipodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand nog een bagger MP3 speler in de aanbieding ?
CCR is ook geniaal trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef dawg het volgende:
lynyrd skynyrd is ook cool, heb ik ook een cd van
Ik hoorde dat nummer ooit in californication en dacht, kut dat is een mooi nummer ja, maar van wie?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 8 was heb ik nog een liedje van haar geplaybackt op school.
Ik had heel veel make-up op om bruin te lijken en veel goude kettingen weet ik nog.
Ik ben droevig was het tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
Nog een Quiz vraag! Google niet toegestaan uiteraard!
In welk nummer van Madonna zit een Nederlandse zin/tekst?
Ik weet precies hoe het nummer gaat maar ik kan niet op de titel komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
Nog een Quiz vraag! Google niet toegestaan uiteraard!
In welk nummer van Madonna zit een Nederlandse zin/tekst?
Klopt, daar komt ie ook in voorbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer ooit in californication en dacht, kut dat is een mooi nummer ja, maar van wie?
Meende met herinneren dat in een andere aflevering het nummer op guitar hero gespeeld werd, dus ik ben al die guitar hero soundtracks afgegaan en vond hem eindelijk zo.
quote:
Nee, lijkt me niet. Het is niet voor niets je ex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik kreeg met O&N een lief smsje van mijn exschoonmoeder (van de fok ex) trouwens, oa dat we binnenkort zullen afspreken. Hem hoef ik alleen verder niet te zien of zo. Is dat gek?
Dat je hem niet hoeft te zien, of dat je met haar afspreekt? Beide zou ik denken, nee dat is niet gekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik kreeg met O&N een lief smsje van mijn exschoonmoeder (van de fok ex) trouwens, oa dat we binnenkort zullen afspreken. Hem hoef ik alleen verder niet te zien of zo. Is dat gek?
Zit ook in That 70's Show.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, daar komt ie ook in voorbij![]()
Er zijn nieuwe afleveringen van op Comedy central btw
Die schrijf ik ook even opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe een schema van Renate Wennemars, van de atletiekunie. Wel voor 5 km, maar 10 km oid is ook beschikbaar. Alleen voor 10 km moet je betalen. Evy kreeg ik op de één of andere manier niet op mijn iPod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |