Heerlijke muziek om mee te blèren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ik ben Texas fan. Sharleen Spiteri!
Die gebruikten ze ook in een reclamequote:
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onmogelijk!
![]()
Wie doet dat nou luisteren???
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, moet ik wéér doordenken door een post van je.
Hoe doe je het toch
Oh dat van die reclame wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.
Kan het me nog herinneren van toen iig.
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Dit was 1 van mijn singles. En nog steeds vind ik het een heerlijk nummer.![]()
Ik ook niet, ik ben pas later verpestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!
dat kan ik me goed voorstellen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dit jaar toch een baan te scoren die ik echt leuk vind. Gewoon weer alleen op een auto en niet met z'n 2-en.
En toen stond je mee te rappen op........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik als 16 jarige ofzo op gedanst in de regen op vakantie ergens in Kroatië, in een discotheek waar ze een hele grote boom midden in de zaal hadden staan.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen stond je mee te rappen op........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |