Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeckquote:
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je klaagt over seksgebrek, en je bent mager.
Geen inkomsten dus.
Ja, dat heb ik al gedaan. Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik even een mailtje naar de helpdesk sturen, grote kans dat er iets veranderd is en dat ze het vergeten zijn te melden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeck
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.
een echte student.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Heb er al een paar op.
Ach, je leeft maar een keer toch?
Curry & van Inkel op vrijdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik luisterde naar Urban Dance Squad. Still do btw.
En ik kom deze tegen bij Related Videos...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
Dit vond ik vroeger tof.
En ik vind het nog een lekker nummer.
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op was
Ik heb dit jaar geen trio gehad nog. Ik faal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehad![]()
Ik klaag nooit over seksgebrek. Ik klaag over gebrek aan liefde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.
Ik wist dat ik het in me had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, je bent dus echt een orakel!
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!quote:
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaak
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toch lulden ze er bijna altijd doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |