Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!quote:
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijken
Bij normale auto's welquote:
Ik had het niet over haar billen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
boom boom boom
even brighter than the moon moon moon
Dat ligt er altijd inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaar
[..]
Bij normale auto's wel
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garagequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt er altijd inben anders heel benieuwd hoe speciaal jow auto is
quote:
Goede reden om Beetman om een massage te vragen, vind je niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Dat is stomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garage
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is stomsowieso, waarom er uit halen, ligt in een speciaal vakje
Die heb ik niet gezienquote:
Op speciale voetjes/isolatiemat zetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
kut, buren klagen voor de 2e keer over de bas, ding staat al 6dB in de min
Dat heb je heel goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?
Maar er valt niets te pronken met mijn Suzukiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Ludootje het volgende:
Verbaast me dat Noukster hier niet met haar Suzuki loopt te pronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |