Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeckquote:
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je klaagt over seksgebrek, en je bent mager.
Geen inkomsten dus.
Ja, dat heb ik al gedaan. Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik even een mailtje naar de helpdesk sturen, grote kans dat er iets veranderd is en dat ze het vergeten zijn te melden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeck
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.
een echte student.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Heb er al een paar op.
Ach, je leeft maar een keer toch?
Curry & van Inkel op vrijdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik luisterde naar Urban Dance Squad. Still do btw.
En ik kom deze tegen bij Related Videos...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
Dit vond ik vroeger tof.
En ik vind het nog een lekker nummer.
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op was
Ik heb dit jaar geen trio gehad nog. Ik faal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehad![]()
Ik klaag nooit over seksgebrek. Ik klaag over gebrek aan liefde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.
Ik wist dat ik het in me had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, je bent dus echt een orakel!
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!quote:
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaak
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toch lulden ze er bijna altijd doorheen
Dat had te maken met een band. Ik heb het vorige week nog gehoord. damn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
En waar komt volgens populair geloof de naam Heavy Metal vandaan?
Laat maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik weet nog dat op mtv een keer guns & roses kwam, paradise city. en mijn moeder zo, maar jongenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had te maken met een band. Ik heb het vorige week nog gehoord. damn.
quote:het nummer "Born to be Wild" van Steppenwolf waarin de tekst "Heavy Metal Thunder" voorkomt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet nog dat op mtv een keer guns & roses kwam, paradise city. en mijn moeder zo, maar jongenvind jij dat mooi? wat een plekzakken met dat haar zo
en dan op zn helmonds.
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over een maand waarschijnlijk weer en de laatste weken van 2010 heb ik ook ritjes gehad.
quote:
plakzakken, maar je spreekt het zo uit.quote:
Nou, ik hoop dit jaar toch een baan te scoren die ik echt leuk vind. Gewoon weer alleen op een auto en niet met z'n 2-en.quote:
Dat ja, ik was al wel zover dat het dat nummer was inmiddels.quote:
Was wel eng toevallig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben zelf ook een half orakel zie ik!
He verdorie, moet ik wéér doordenken door een post van je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!
LOL, half uur geleden nog gedraaid!quote:
Beamer aansluiten en goede/slechte rampenfilm kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
ik zit te twijfelen of dat ik de beamer en PS3 ga aansluiten![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
LOL, half uur geleden nog gedraaid!
OMGquote:
toedoetoetoetoetoetoetoeeeeequote:
quote:
Heerlijke muziek om mee te blèren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ik ben Texas fan. Sharleen Spiteri!
Die gebruikten ze ook in een reclamequote:
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onmogelijk!
![]()
Wie doet dat nou luisteren???
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, moet ik wéér doordenken door een post van je.
Hoe doe je het toch
Oh dat van die reclame wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.
Kan het me nog herinneren van toen iig.
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Dit was 1 van mijn singles. En nog steeds vind ik het een heerlijk nummer.![]()
Ik ook niet, ik ben pas later verpestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!
dat kan ik me goed voorstellen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dit jaar toch een baan te scoren die ik echt leuk vind. Gewoon weer alleen op een auto en niet met z'n 2-en.
En toen stond je mee te rappen op........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik als 16 jarige ofzo op gedanst in de regen op vakantie ergens in Kroatië, in een discotheek waar ze een hele grote boom midden in de zaal hadden staan.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen stond je mee te rappen op........
Hier ook. Ik zat echt op de verkeerde middelbare school.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben pas later verpest
Straight Up girl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black eyed booooy, you should knooooow... that there's lalalala....quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight Up girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook in m'n iTunes...![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight Up girl!Hoe weet je dat toch jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het lijkt me heerlijk, weer alleen op de auto, lekker hard muziek aan en mee zingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Start 2 Run met Evy Gruijaarts!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand nog een goed hardloop schema.. Volgens mij loop ik te snel van stapel, heb nu alweer overal pijntjes van het hardlopen net
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, weer alleen op de auto, lekker hard muziek aan en mee zingen.hoe is het nou, rz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt gewoon oud en hebt geen conditie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand nog een goed hardloop schema.. Volgens mij loop ik te snel van stapel, heb nu alweer overal pijntjes van het hardlopen net
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight up now tell me!
is it going to be me and you togheter forever?
Or are you just having fun?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight up now tell me!
is it going to be me and you togheter forever?
Hehe, geen conditie klopt, maar ik ga gelijk iets te ruig van stapel, moet mezelf wat in toom houden. Nu nog ergens een MP3 speler vandaan ritselen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud en hebt geen conditie.
Ja alsof het niet allebei kanquote:
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.quote:
Ruigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, geen conditie klopt, maar ik ga gelijk iets te ruig van stapel, moet mezelf wat in toom houden. Nu nog ergens een MP3 speler vandaan ritselen.die heb ik niet eens..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.
Ja maar Janet was ook heul stoer vroeger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Toen ik 8 was heb ik nog een liedje van haar geplaybackt op school.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar Janet was ook heul stoer vroeger!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.
Vind scream heul niet zo leuk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |