quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. Het is niet voor niets je ex.
Really?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaaa, ik wil eigenlijk heul graag naar TRON legacy
Quizvraagje:quote:
Je gaat toch voor die moeder?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.
dus het voelt misschien wat gek als ik wel ga theedrinken met zijn moeder. Maar ik mis haar wel!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.
dus het voelt misschien wat gek als ik wel ga theedrinken met zijn moeder. Maar ik mis haar wel!
whehe, leuk verwoord welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan toch?Dat je met je ex-schoonmoeder prima op kunt schieten en dat je op de ex prima kunt schieten.
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan toch?Dat je met je ex-schoonmoeder prima op kunt schieten en dat je op de ex prima kunt schieten.
Bon Jovi - Livin' on a prayerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Quizvraagje:
In welk nummer werd een tuinslang als het ware als instrument gebruikt?
Dat snap ik, maar aan the other hand, zij stelde het voor, niet jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekken
Het is toch ook de keuze van je ex-schoonmoeder?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekken
Klopt! Richie Sambora gebruikt het ook. In It's my life ook.quote:
Als die exschoonmoeder maar wel weet hoe de vork in de steel zit, dus eerlijk tegenover haar zijn, dan kan je achteraf ook geen gezeik van hem krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind die basloop daarin best lekker.
Niet door voor de koelkast ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt! Richie Sambora gebruikt het ook. In It's my life ook.
Maar die bedoelde ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |