Denk het niet. Die dingen worden afgesteld op één ding tegelijk omdat het anders te druk qua fotosalvo kan worden. (te hard én door rood zou je dan niet kunnen beboeten beide.)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Renesite het volgende:
Wat ik me soms wel afvraag: flitsen stoplichtpalen ook op snelheid als hij op groen staat?
Euh, laatst nog kreeg een vriend van me een bekeuring voor het door rood rijden á 170 euro ipv. 160 euro. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Denk het niet. Die dingen worden afgesteld op één ding tegelijk omdat het anders te druk qua fotosalvo kan worden. (te hard én door rood zou je dan niet kunnen beboeten beide.)
Omdat hij door rood reed? Denk je dat te hard door rood rijden maar een tientje duurder zou zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, laatst nog kreeg een vriend van me een bekeuring voor het door rood rijden á 170 euro ipv. 160 euro. Hoe kan dat dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat hij door rood reed? Denk je dat te hard door rood rijden maar een tientje duurder zou zijn?
Alsof dat afknallen dan niet gevaarlijk is. Maar het kan inderdaad gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:32 schreef DroogDok het volgende:
Sowieso moeten ze roodlichtrijders afknallen, 1 van de gevaarlijkste overtredingen.
Sommige doen het idd dubbel, die hebben vaak zo'n politie-streep patroon erop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:08 schreef Renesite het volgende:
Wat ik me soms wel afvraag: flitsen stoplichtpalen ook op snelheid als hij op groen staat?
Ook te snel?quote:
In België mss, daar zijn ze veel duurder!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef FeestBoek het volgende:
Pas nog ¤306 betaald voor door rood rijden
Terwijl scooterrijders bijna nooit rekening houden met andere weggebruikers, had er laats bijna een op mun motorkap omdat ie over de berm de weg opreed..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef trolololo het volgende:
Is mij nog nooit overkomen gelukkig, met scooter heb je geen last van dit soort dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |