Kerel, kijk anders eerst in mijn profiel voordat je zulke poep praat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef Housekeeper het volgende:
Bieden mag, beledigen niet.
Dit is een zeer reele prijs als je de moeite neemt om even rond te kijken.
15/15,50 euro
Maar ja....deze grappen worden waarschijnlijk gemaakt door users die er nog niet eens waren toen dit op de markt kwam.
Sowieso, probeer nog maar ergens zo'n mooie collectie te krijgen. Je hebt gelijk dude, als een echte liefhebber komt geeft die het er wel voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:54 schreef Ninedarts het volgende:
Een Nes kost gemiddeld 25 euro (dan praat ik niet over 4 controllers en Four score
en elke spel gemiddeld 5 euro
Dan is 120 euro een mooi prijsje
Zolang het niet gesloten is is de NES nog te koop....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
mooie, complete set en het geld zeker waard!
jammer dat t nu ff niet uitkomt
Ik heb liever dat ik als pakket verkocht word anders raak ik het niet kwijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:15 schreef BIGGI het volgende:
Ducktales
Teenage Mutant Hero Turtles
10 incl verzenden
niet op de koninginnemarktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:54 schreef Ninedarts het volgende:
Een Nes kost gemiddeld 25 euro (dan praat ik niet over 4 controllers en Four score
en elke spel gemiddeld 5 euro
Dan is 120 euro een mooi prijsje
In gewone staat, beetje blazen en schuiven en dat doet ie het, het pakt alle spellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef T42 het volgende:
[..]
niet op de koninginnemarktmaar verder is nette prijs
hoe is de connector in de nes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |