Ja klopt, want ik had die hele soap rond hem verder niet gevolgdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef DUK het volgende:
Interessant artikel over James in de NuSport van deze week trouwens.
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:13 schreef Djokotron het volgende:
Lol stats boeien niet zo?!?!Daarnaast zijn rebounds zo'n beetje dé belangrijkste stats in basketball, maar goed overigens had Minnesota ook gewoon nog met de laatste possession de winst nog kunnen pakken.
Vanavond Knicks-Spurs
Dat bedoelde ik dus. Je ziet het bij Griffin en Love. Dat zij het zo goed doen, dat heeft te maken dat het team 'r om heen zo slecht is. Hopelijk kunnen ze de komende jaren daar een goed team om heen bouwen. Al zou dat denk ik vrijwel ommogelijk zijn bij de Clippersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:54 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef LuieSurinamer het volgende:
wat is eigenlijk met Jay Williams van de Chicago Bulls gebeurd?
na zijn bijna fataal motorfiets aanrijding ben ik hem eigenlijk kwijt geraakt.
quote:Return to basketball
In the summer of 2006, Williams impressed scouts with his recovery efforts. On September 28, 2006, the New Jersey Nets announced that the organization had signed Williams to a non-guaranteed contract, giving the guard the opportunity to play for the NBA team from his home state. However, on October 22, Williams was released.[6]
On December 30, 2006, Williams was waived by the Austin Toros of the NBA Development League due to injury.[7]
Williams has since announced that he has no plans at the moment to resume his basketball career, although he did complete a tryout with the Miami Heat prior to the 2010-11 NBA season. He is currently working for ESPN as a college basketball analyst. He has also done motivational speaking and worked as an analyst on CBS College Sports Network during the course of the 2008 NCAA Men's Basketball Tournament.[8]
Individueel a la.. Maar als je als team zulke big ass rebounders hebt is dat wel één van de basissen voor succes. Kijk naar OKC, geweldig team maar geen rebounders + quality big guys. Ze zullen altijd de play offs halen, maar met dit gebrek zullen ze nooit een Lakers of Dallas in 7 kunnen pakken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:54 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Je kan wel mooie stats enz hebben, maar als je verliest heb je er vrij weinig aan. Aangezien ik aanneem dat je een teamspeler bent en niet een statshoer.
Als Miami het beste record pak zie ik eigenlijk niet in waarom niet. Hij blijft by far de beste en complete speler, zeker nu Bryant iets begint af te zakken. Dat hij bewust wat stats moet inleveren voor het team doet daar weinig aan af vind ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:06 schreef Ricard0j het volgende:
Ik hoop niet dat je dit jaar LeBron ziet als MVP'er?
Griffin heeft m nu al gewonnen, of mcgee moet ineens wel over iemand heen kunnen dunken vanaf de vrijeworplijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Reanimation het volgende:
Wat een gare Dunk contest line-up
Blake Griffin
Brandon Jennings (wtf?)
JaVale McGee
Serge Ibaka
Griffin is sowieso de grootste kanshebber door de hele hype om hem.
... stoudemire, en j.r Smithquote:
Godzijdank geen Nate.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |