Ik las negerstandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zet zo de negeerstand aan in mijn pm.
Middag LLquote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zuurkoolstamp met speklappen
van die speklappen die wel gaar zijn maar niet hard gebakken. Flubberspek![]()
ook voor mij ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zet zo de negeerstand aan in mijn pm.
Is het ook.quote:
Dan kom ik een keertje spek bij jou etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het ook.
Spek is het lekkerst als het vet smelt in je mond
Je kunt beter komen voor mijn draadjesvleesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kom ik een keertje spek bij jou eten
ik moet er niet aan denken atmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het ook.
Spek is het lekkerst als het vet smelt in je mond
Ligt er aan. Voor wie ben je op de vlucht?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Panda72 het volgende:
Kijkt om het hoekje *is het al veilig?*
Ik ben niet zo van het draadjesvleesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt beter komen voor mijn draadjesvlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nu ook niet, daarom ook een andere keerquote:![]()
Hey Beertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Panda72 het volgende:
Mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan. Voor wie ben je op de vlucht?
Trevquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan. Voor wie ben je op de vlucht?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het draadjesvlees
Vriend van me ook... maar die pakte tot 2x toe nog een nieuw stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik nu ook niet, daarom ook een andere keer. Mijn draadjesvlees is lekker
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Oh, dan is het niet veilig. Waarom?quote:
* Panda72Gaat achter lantaarnpaal staan met ogen dicht *ik ben er niet,ik ben er niet,ik ben er niet.*quote:
Oke dan probeer ik het wel een keertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vriend van me ook... maar die pakte tot 2x toe nog een nieuw stuk. Mijn draadjesvlees is lekker
hoi!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Panda72 het volgende:
Hij wil mij opetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet veilig. Waarom?
tot vanavond bosquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Zo even weg van de PC>even wat puzzelen denk ik en daarna koken en eten enzo.
Tot vanavond.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72Gaat achter lantaarnpaal staan met ogen dicht *ik ben er niet,ik ben er niet,ik ben er niet.*
ja hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:03 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |