Soms wil ik me maar al te graag in jou verplaatsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Chai het volgende:
Sims is leuk, ik speel het ook soms, maar jullie kunnen je natuurlijk niet goed verplaatsen in de belevingswereld van meisjes van bijna 18.
true, vanaf hun 17e weet ik niet meer hoe meisjes werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:15 schreef Chai het volgende:
Sims is leuk, ik speel het ook soms, maar jullie kunnen je natuurlijk niet goed verplaatsen in de belevingswereld van meisjes van bijna 18.
Walgelijk, je hebt al een vriendin.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Soms wil ik me maar al te graag in jou verplaatsen.
Maar dan op een anderen manier
Als je een vriendin hebt wekken andere schone dames geen vleselijke lusten meer in jou op?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Walgelijk, je hebt al een vriendin.
Oh wacht.
WEL. Alleen seks niet. Maar zodra mijn sims geboren zijn plemp ik er een een cheat overheen dat ze gelijk jongvolwassenen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Chai het volgende:
Bij sims 3 kunnen tieners nog niet seksen. Niet eens zoenen geloof ik.
Ik laat ze levensvruchten eten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WEL. Alleen seks niet. Maar zodra mijn sims geboren zijn plemp ik er een een cheat overheen dat ze gelijk jongvolwassenen zijnmn leefjaren zijn bij sims echt onmogelijk lang
Ik heb mn instellingen gewoon op oneindig gezet.quote:
Nee ik ben zo trouw dat ik niet meer naar andere dames kijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een vriendin hebt wekken andere schone dames geen vleselijke lusten meer in jou op?
Cool.
beter ga jij gewoon second life spelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Lakitu het volgende:
simsspeel dan WoW. als ze daar sex konden hebben was ik hier weg
Ik heb helemaal geen zwart wolvenshirt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Chai het volgende:
Ik ken irl nu 3 mensen die WoW spelen. 2 daarvan dragen alleen zwart (behalve de dieren die afgebeeld zijn op hun t-shirt) en zijn autistisch en lelijk en 1tje is dik en de ander te mager.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
beter ga jij gewoon second life spelen
Was laatst op visite. Zat mn neef... met zn vriendin... wow te spelen............quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Chai het volgende:
Ik ken irl nu 3 mensen die WoW spelen. 2 daarvan dragen alleen zwart (behalve de dieren die afgebeeld zijn op hun t-shirt) en zijn autistisch en lelijk en 1tje is dik en de ander te mager.
Hoe zag zijn vriendin eruit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was laatst op visite. Zat mn neef... met zn vriendin... wow te spelen............
waarschijnlijk is het een pitje irlquote:
hahah jouw pa is randyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn vader zei laatst: "WoW lijkt mij best wel leuk. Ik zag allemaal reviews op internet, blijkt een tof spelletje te zijn, hoor."
NO DAD. NOOOO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |