Ik vind creativiteit een vage term. Wanneer is iemand creatief?quote:
Dan zit je volgende week nog te wachten.quote:
om de blits te maken op je reis natuurlijk! jij ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zit je volgende week nog te wachten.
En waarom koop ik schoenen 3 dagen voordat ik weg ga?
Omdat je stiekem toch een beetje een wijf bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor die Thaise shemales natuurlijk. Maar denk eraan he, een gitaar is past echt een chickmagnet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan op zoveel vlakken zijn. Initiatief nemen in het algemeen, maar meer toegespitst op anderen. Een goeie kok wil tevreden gezichten, een goeie dj genietende mensen, een goeie masseur relaxede klanten, een goeie schilder een bepaald beeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind creativiteit een vage term. Wanneer is iemand creatief?
Om nog maar even antwoord te geven. Het OM eist 16 maanden, dat is dan sowieso de maximale straf die een rechter op mag leggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een milde straffen![]()
Ja dan leert hij het vast wel af
Ze gaan niet meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
om de blits te maken op je reis natuurlijk! jij ouwe hosselaar
Ik ben soms wel benieuwd wat mijn schizo-muzieksmaak zegt over mij als persoon ja. Dus in die zin ben ik dat wel met je eens ,ook al vind ik het wel een heel ruime benadering van het begrip creativiteit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan op zoveel vlakken zijn. Initiatief nemen in het algemeen, maar meer toegespitst op anderen. Een goeie kok wil tevreden gezichten, een goeie dj genietende mensen, een goeie masseur relaxede klanten, een goeie schilder een bepaald beeld.
Muziek, film en kunstsmaak zeggen veel over mensen.
Roepen om hogere straffen is ook zóó 2010.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om nog maar even antwoord te geven. Het OM eist 16 maanden, dat is dan sowieso de maximale straf die een rechter op mag leggen.
Zoals je kan zien is hij voor een deel van de aanklacht niet schuldig bevonden, dus daar kan hij ook niet voor gestraft worden (nooit meer), daarbij is hij ook bewezen licht ontoerekeningsvatbaar, wat een belangrijke maatstaf is in het strafrecht.
Ook krijgt hij een intensieve behandeling in de kliniek, er staat nergens voor hoe lang dat is en in feite is zo'n behandeling ook een grote straf, naast celstraf
Dan kunnen ze 4 maanden rijpen en zijn ze nog mooier als je terug komt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer.![]()
Dan zou het logisch en nuttig zijn. Nu staan ze 4 maanden niks te doen.
De enige mensen die om hogere straffen roepen zijn de mensen die van het recht niet zoveel kaas hebben gegeten. Dat is no offence verderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Roepen om hogere straffen is ook zóó 2010.
Alweer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik wilde je nog wel mee schaatsen nemen zondag..
nou.. ander plan.. sauna dan maar
En ik durf niet naar de sauna.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik wilde je nog wel mee schaatsen nemen zondag..
nou.. ander plan.. sauna dan maar
Ik ga er nu ook gewoon mee slapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze 4 maanden rijpen en zijn ze nog mooier als je terug komt!
Kan passief of actief zijn toch? Actief vind ik wel specialer, maar geen must. Maar echt, vrouwen die niet van reizen, dansen, muziek, film etc. houden, zou ik niks mee kunnen. Mannen ook moeilijker trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben soms wel benieuwd wat mijn schizo-muzieksmaak zegt over mij als persoon ja. Dus in die zin ben ik dat wel met je eens ,ook al vind ik het wel een heel ruime benadering van het begrip creativiteit.
Daar zijn ze toch meer van Buddha en zo?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik durf niet naar de sauna.
Da's eng en naakt en zo.
Dat is geen creativiteit, dat is gedrevenheid, passie hebben voor iets.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan op zoveel vlakken zijn. Initiatief nemen in het algemeen, maar meer toegespitst op anderen. Een goeie kok wil tevreden gezichten, een goeie dj genietende mensen, een goeie masseur relaxede klanten, een goeie schilder een bepaald beeld.
Muziek, film en kunstsmaak zeggen veel over mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |