Gok ik dan he?quote:
Het zou behoorlijk creepy zijn als je dat laatste wel zou kunnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gok ik dan he?. Ik bedoel, het zwangermaak gedeelte kan ik nog over meepraten, zwanger zijn niet
.
Hoeveel vrouwen heb jij dan al gedwongen tot abortus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gok ik dan he?. Ik bedoel, het zwangermaak gedeelte kan ik nog over meepraten, zwanger zijn niet
.
Och het valt best mee. Gewoon zorgen dat je niet zo dik wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
He verdorie! Je bent stiekem mijn grote voorbeeld.quote:
Arnie kan hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk creepy zijn als je dat laatste wel zou kunnen
Nee, daar wil je op lijkenquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He verdorie! Je bent stiekem mijn grote voorbeeld.
Wat, verdwijnen uit 's Neerlands populairste soap om jaren later weer op te duiken met je eigen succesvolle productiebedrijf?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
the Governator! In de film Junior
Oh, dat is ook een prima rolmodel verder iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, verdwijnen uit 's Neerlands populairste soap om jaren later weer op te duiken met je eigen succesvolle productiebedrijf?
Ooooh! Tuurlijk. Die film heb ik nog gezien ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
the Governator! In de film Junior
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef Ludootje het volgende:
Fijn om te zien dat het hier nog steeds geen SlowChat is.
Lezen Ludootje, Lezen.quote:
Ja, als je het wel om je heen ziet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet... kan je iets missen wat je nooit hebt gehad?
Zodat ik mezelf vandaag misschien toch nog nuttig kan maken voor de baasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
En waarom is het potverdorie pas vier uur?
Beter dan snel vet!quote:
quote:
Ja nuttig ben ik allangquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat ik mezelf vandaag misschien toch nog nuttig kan maken voor de baasMaar die kans acht ik bijzonder klein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |