Het is begin van de maand, kon niet veel vinden, alleen te gebruiken tot 31-12-2010quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:41 schreef Naamah het volgende:
Gewoon ff googelen op kortingscode en bol.com en even uitproberen wat je tegenkomt. Lukt tot nu toe altijd prima.
Verzenden is altijd ¤1,95quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef Dengaman het volgende:
Verzenden is momenteel maar 1.95...
Althans op m'n tv vorige week en m'n camera deze week, beide gevallen 1,95
Waarom? er is vrijwel altijd een code voor gratis verzendkosten dan ga je dat geld toch niet 'weggooien'quote:
Dit dus, voor die 1.95 euro moet ik wel 34 minuten werken!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:06 schreef Trusten het volgende:
[..]
Waarom? er is vrijwel altijd een code voor gratis verzendkosten dan ga je dat geld toch niet 'weggooien'
Dat zeg ik, sloebertopic.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit dus, voor die 1.95 euro moet ik wel 34 minuten werken!
Jij verdiende uiteraard ¤9 per uur op je 17e.quote:
Kan ik niet, heb ik momenteel effe geen code voor...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jij verdiende uiteraard ¤9 per uur op je 17e.
Wat is er nou zo erg aan dat ie ¤1,95 wilt besparen? Als je zo'n grote muil hebt betaal jij die verzendkosten toch voor hem
Jij bent hier degene die loopt te zeiken over dat ik geen 1,95 kan missen, ik kan het huis wel missen, maar ik bespaar het liever.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb ik momenteel effe geen code voor...
Maare je gaat me toch niet vertellen dat je gaat lopen zeiken over 1,95? Dat zou wel héél triest zijn
BAM!quote:Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK!. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Neen, Neen, Neen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:53 schreef Folkwin het volgende:
Aanbieden en vragen zit wel een verschil tussen imo.
Bovenstaande gaat alleen over aanbieden.
Jij vraagt een code, daardoor dwing je een ander dit aan te bieden , daardoor maak jij een ander dus strafbaar...quote:Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK!. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef Roces18 het volgende:
I feel your pain,I feel tha joy !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
De door u ingevulde cadeauboncode is helaas niet (meer) geldig. Controleer of u deze code al eerder heeft gebruikt. Neem voor meer informatie contact op met bol.com Klantenservice.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:41 schreef PureShadow het volgende:
Dit is een cadeaubon (twv 1.95) die ik heb gekregen vanwege een akkefietje met bol.com.
geldig tot en met 31-12-2011
HCN-5XSLK-4O9OX-ZPIJG
Je moet hem aan het einde invoeren vlak voor het betalen
Ik weet alleen niet of ik hem al een keer had gebruikt...
(bestel niet meer zo graag via bol.com, 80% van de gevallen gaat het mis)
Daar hebben ze toch geen cd's ? en daar kan ik m'n bon niet inleveren..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef DjimmyR het volgende:
Kijk hier eens, heb je nooit verzendkosten; http://www.boekenwarenhuis.nl/
Dat is jammer, Ik had vroeger trouwens inderdaad een code die je gewoon meerdere keren kon gebruiken voor gratis verzenden. Ik zal de rest even uitpluizenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is helaas niet (meer) geldig. Controleer of u deze code al eerder heeft gebruikt. Neem voor meer informatie contact op met bol.com Klantenservice.
en?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker topic dit :/.. Zal eens kijken of ik er nog 1 heb. Heb ooit een brief gehad van bol en daar zat ook zo'n code bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |