quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:37 schreef DarkElf het volgende:
wil er niet eens dood gevonden worden
Als heb ik er vorige jaren wel aan gedacht om te gaan.... maar dan meer om 'rotzooi' te gaan trappen
and there was much rejoycing...
Als dat zo is ben ik zeker van de partij! Dennie roelt
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb er zeker wel zin in!!! Als Atheist en evolutionist en dan voor de gein dit t-shirt aantrekken!!!!
Ja en dan nog een paar hoorntjes opzetten, kijken of ze dan nog zo vrede lievend zijn
quote:oMo POWERRRRR
Op woensdag 05 juni 2002 15:39 schreef spaceben het volgende:
zou er wel eens iemand gekomen zijn op de EO-jongeren dag?
het schijnt dat de organisatoren nog wel met vlekken in hun broek gezien zijn.
Nèh,.. voor mijn geen jongerendag. Geen tijd voor,.. Als God nou eens 40 uur per dag gegevan had??
quote:vast, en dan geen sex voor het huwelijk en stuff
Op woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef Bledderhaas het volgende:
mmmmm lijkt me niet de ideale plek om achter de vrouwkes
aan te gaan
ik ga nooit van me leven, ik doe niet aan geloof
en eerlijk gezegd vindt ik het totaal achterhaald
(kom maar op met die reacties)
quote:Terwijl men nog wel zo op een onbevlekte ontvangst had gehoopt
Op woensdag 05 juni 2002 15:39 schreef spaceben het volgende:
zou er wel eens iemand gekomen zijn op de EO-jongeren dag?
het schijnt dat de organisatoren nog wel met vlekken in hun broek gezien zijn.
quote:(reactie1)
Op woensdag 05 juni 2002 15:45 schreef Cat-Active het volgende:[..]
vast, en dan geen sex voor het huwelijk en stuff
ik ga nooit van me leven, ik doe niet aan geloof
en eerlijk gezegd vindt ik het totaal achterhaald
(kom maar op met die reacties)
Is ook achterhaald.
Ja, zo'n reactie had je niet vrwacht he
Complete hersenspoeling daarzo
quote:nope
Op woensdag 05 juni 2002 15:47 schreef erikh het volgende:[..]
(reactie1)
Is ook achterhaald.
Ja, zo'n reactie had je niet vrwacht he
quote:LOL
Op woensdag 05 juni 2002 15:45 schreef keeper het volgende:[..]
Terwijl men nog wel zo op een onbevlekte ontvangst had gehoopt
quote:Ik denk dat ik er dan zo bij zou lopen:
Op woensdag 05 juni 2002 15:43 schreef Kesh het volgende:[..]
Ja en dan nog een paar hoorntjes opzetten, kijken of ze dan nog zo vrede lievend zijn
quote:Mijn kinderen moeten daar voor straf heen, als ze stout geweest zijn!!!!
Op woensdag 05 juni 2002 15:52 schreef Bledderhaas het volgende:
Hetzelfde als dat programma op t.v dat al die kinderen
liedjes over god en zo moeten zingen echt triest
Mijn kinderen (toekomst) mogen daar niet heen
quote:Ik denk het niet. Je loopt er waarschijnlijk helemaal slapgeluld bij. Want ze gaan echt niet rossen die christenjongens en -meisjes. Nee, ze gaan argumenteren waarom zij gelijk hebben enzo
Op woensdag 05 juni 2002 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat ik er dan zo bij zou lopen:
Ik zou maar wat Red Bull meenemen enzo, anders val je gewoon in slaap
Tot Henkie Binnendijk binnenkomt natuurlijk. Alle hippe jezus-chicks krijgen dan namelijk spontaan hun eerste orgasme zodra ons Henk zijn zoetgevoosde woorden op de menigte neer laat dalen. Daar word je wel weer wakker van.
quote:Er eerder geweest?
Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef keeper het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Kesh op 05-06-2002 15:58]
ahh gevonden (sneeel eh ) Ik zit in vak K
[Dit bericht is gewijzigd door Beurlap op 05-06-2002 15:59]
quote:Owja!
Op woensdag 05 juni 2002 15:54 schreef keeper het volgende:Tot Henkie Binnendijk binnenkomt natuurlijk. Alle hippe jezus-chicks krijgen dan namelijk spontaan hun eerste orgasme zodra ons Henk zijn zoetgevoosde woorden op de menigte neer laat dalen. Daar word je wel weer wakker van.
Henkie Binnendijk!
Had die vorig jaar niet een speech waarinstond dat je je niet moet intereseren voor andere geloven omdat de bijbel zich dan voor je sluit?
quote:Die meneer idd ja. Eng als je zo denkt, heel eng. Zeker niet minder eng dan een imam die roept dat homo's varkens zijn oid.
Op woensdag 05 juni 2002 15:58 schreef nietzman het volgende:
Had die vorig jaar niet een speech waarinstond dat je je niet moet intereseren voor andere geloven omdat de bijbel zich dan voor je sluit?
quote:ZUIPEN MOET JE!
Op woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef Vampier het volgende:
IS ER NU BIER OF NIET DAAR OP DAT FEEST?
BIER = DE VIJAND
HEBT UW VIJANDEN LIEF
ZUIPEN KRENG
ik ga btw liever naar een discotheek.. daar 'draaien' ze beter
quote:whahahaha lol
Op woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Zed_no1 het volgende:
[afbeelding]
GOD is a DJ!
quote:Jullie gaan niet naar de EO toe????
Op woensdag 05 juni 2002 16:47 schreef Zed_no1 het volgende:
[afbeelding]
DAN KOMT DE EO NAAR JULLIE!
May God have mercy on YOUR soul when judgement day comes!
quote:Jezus vergeeft toch iedereen. Zelfs pedofiele priesters. Die plaats je gewoon over naar een andere parochie.
Op woensdag 05 juni 2002 18:06 schreef Pretender-XG het volgende:
jullie zijn gewoon een bunch of fuckers die niets beters te doen hebben dan anderen mensen afkraken. Jullie zijn er zeker niet van bewust dat jullie ff aardig wat mensen voor gek zetten. Er zijn in het totaal 500 milloen aktive christenen (er zijn er ook heleboel die zeggen dat ze christenen zijn, maar niet aktief, die tel ik ff niet mee), willen jullie zeggen dat die kompleet gestoord zijn? zielig zijn jullie. Gelukkig is het een vredelievend geloof anders waren jullie allang genuked.May God have mercy on YOUR soul when judgement day comes!
En op zo'n dag zijn er niet 2 MAAR DIE 500 MILJOEN DIE DE CHRISTEN HIERBOVEN POSTTE!!!
Damn, das ellendig.
Ik heb respect voor ieder zijn geloof, als ze je maar niet anderen gaat lastig vallen met de boodschap dat je HUN geloof moet gaan aanhangen.
quote:En der zijn nog veeeeeeeeeeel meer islamieten dan Christenen, en wat vertellen jullie brave Katholieken en Protestanten over die overige 2 miljard mensen van de wereld?
jullie zijn gewoon een bunch of fuckers die niets beters te doen hebben dan anderen mensen afkraken. Jullie zijn er zeker niet van bewust dat jullie ff aardig wat mensen voor gek zetten. Er zijn in het totaal 500 milloen aktive christenen (er zijn er ook heleboel die zeggen dat ze christenen zijn, maar niet aktief, die tel ik ff niet mee), willen jullie zeggen dat die kompleet gestoord zijn? zielig zijn jullie. Gelukkig is het een vredelievend geloof anders waren jullie allang genuked.May God have mercy on YOUR soul when judgement day comes!
quote:"Heb uw naaste lief gelijk uzelf" (of zoiets). Tja, dat wordt toch wel vijftig jaar roosteren in de hel voor jou, vrees ik...
jullie zijn gewoon een bunch of fuckers
quote:
Er zijn in het totaal 500 milloen aktive christenen (er zijn er ook heleboel die zeggen dat ze christenen zijn, maar niet aktief, die tel ik ff niet mee), willen jullie zeggen dat die kompleet gestoord zijn?
no comment, jullie zijn gewoon dom.. punt
hoe achterlijk de evolutie theorie ook klinkt, de meeste geloven erin, het is zoooo onlogisch. maaaareuh zitten wij jullie de hele tijd uit te lachen?
Best raar eigenlijk!
Daar geloven ze er al jaren niet meer in!
quote:Jaah, die evolutie theorie klinkt zooooo achterlijk, al helemaal tegenover het verhaal uit een sprookjesboek, over ene kerel die het allemaal in een keer tevoorschijntoverde!!!
Op woensdag 05 juni 2002 18:20 schreef Pretender-XG het volgende:
LOL, hahano comment, jullie zijn gewoon dom.. punt
hoe achterlijk de evolutie theorie ook klinkt, de meeste geloven erin, het is zoooo onlogisch. maaaareuh zitten wij jullie de hele tijd uit te lachen?
Ik denk dat jij mijn nieuwe defenitie van dom gaat worden....
quote:In een keer? Neuh, in zes dagen en op de zevende zat hij een dag lekker lui op z'n behind...
Op woensdag 05 juni 2002 18:24 schreef HAL9000S het volgende:
over ene kerel die het allemaal in een keer tevoorschijntoverde!!!
quote:Oh ja, nu klinkt het wel logisch
Op woensdag 05 juni 2002 18:28 schreef Zander het volgende:[..]
In een keer? Neuh, in zes dagen en op de zevende zat hij een dag lekker lui op z'n behind...
quote:lijkt me heel wat waarschijnlijker dan dat iemand alles tevoorschijn heeft getoverd.
Maar ja, jij gelooft zeker ook nog in Sinterklaas?
quote:Dus in dat opzicht lijken "wij" wel een beetje op priesters, bisschoppen en de paus (alleen wij blijven van de kleine jongentjes af)
Jullie zijn er zeker niet van bewust dat jullie ff aardig wat mensen voor gek zetten.
quote:Ik geloof in mezelf ja. Ik ben geen theorie, ik ben praktijk, als je dat niet gelooft kom je maar eens langs
Op woensdag 05 juni 2002 18:29 schreef Pretender-XG het volgende:
het grappige is, jullie geloven ook, maar dan in een theorie, nog dwazer.
quote:Ik GELOOF niet in een theorie. Ik denk alleen dat deze de meest waarschijnlijke van de twee verhalen is en ik neem aan dat iets in de richting is gebeurd. Wetenschap verandert voortdurend door nieuwe bewijzen en theorieen, dus zeker ben je nooit. Religies zijn over het algemeen nogal rigide.
quote:In een theorie met een bewijslast die ff iets overweldigender is dan de theorie over de schepping, dat wel.
quote:als de paus het zegt, is dat bewijs genoeg!
Op woensdag 05 juni 2002 18:36 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
In een theorie met een bewijslast die ff iets overweldigender is dan de theorie over de schepping, dat wel.
quote:Daar zit ook weer wat in
Op woensdag 05 juni 2002 18:38 schreef Vision het volgende:[..]
als de paus het zegt, is dat bewijs genoeg!
quote:Geloof mij nou maar.
Naam PF goes EO jongerendag!
Datum zaterdag 8 juni 2002
Tijd 10:00
Duur 6 uur
Lokatie Gelredome
Arnhem
Website http://www.ronduit.nl/home/html/jongeren/jongeren_home.jsp
Opmerkingen PF Goes EO jongerendag! En dag vol spanning en sensatie in het Gelredome in Arnhem!
De toegang is gratis dus dit kan en mag je niet missen!
Dresscode:
- G-SUS wear
- Uitdagend vrouwvolk gewenst
- Mobiele frituurpan gewenst (Bel indien voorradig)
- Waterpijp voorzien van munitie noodzakelijk
Uiteraard zal er aansluitend ergens een afterparty worden georganiseerd, hoe, wie, wat en waar volgt asap!
quote:Zolang christelijke mensen blijven spreken over wij tegenover jullie (ongelovigen) ben je enorm kortzichtig bezig.
En ja, zelf ben ik ook christelijk, maar dat EO-jongerendag gedoe is gewoon om te kotsen . Lekker alle christenen in een hokje proppen. Sorry, daar doe ik niet aan mee.
quote:dubbelpost
Op woensdag 05 juni 2002 19:23 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Mijn link werd genegeerd, maar dit lijkt me wel watNaam PF goes EO jongerendag!
Datum zaterdag 8 juni 2002
Tijd 10:00
Duur 6 uur
Lokatie Gelredome
Arnhem
Website http://www.ronduit.nl/home/html/jongeren/jongeren_home.jsp
Opmerkingen PF Goes EO jongerendag! En dag vol spanning en sensatie in het Gelredome in Arnhem!De toegang is gratis dus dit kan en mag je niet missen!
Dresscode:
- G-SUS wear
- Uitdagend vrouwvolk gewenst
- Mobiele frituurpan gewenst (Bel indien voorradig)
- Waterpijp voorzien van munitie noodzakelijkUiteraard zal er aansluitend ergens een afterparty worden georganiseerd, hoe, wie, wat en waar volgt asap!
ik had 't gezien en ook al ff op PartyFlock gekeken.
op zcih wel een grappig initiatief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |