Nou ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik officieel op een industrieterrein woon, en dat daar maar 1 woontoren staat. Dit zijn dan wel ruim 300 woningen, maar goed En de posthoorn, met zekerheid durf ik te zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord! zo'n naam vergeet je niet snel, krijg wel eens een krantje van t stadsdeel maar das 1x per kwartaal o.i.d.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:59 schreef Atreidez het volgende:
De Posthoorn is toch voor heel Den HaagIn Scheveningen krijgen we ook nog de Scheveningse courant en de Klinker.. Reclame worden we overigens helemaal mee overstroomd, maar t meeste daarvan doet de postbode door de bus heb ik het idee..
Misschien woon je in een wat minder koopkrachtige wijk?
Laten we het erop houden dat de doelgroepen van beide partijen nogap verschillend zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar handig? Lekker in de buurt!
hoezo een doelgroepverschil? En leeftijdsverschil is verwaarloosbaar, voel je niets vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:16 schreef WheeleE het volgende:
Laten we het erop houden dat de doelgroepen van beide partijen nogap verschillend zijn. Weinig kans dus. Oh, en er zit een redelijk leeftijdsverschil tussen.
Gaat heel slecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraagje n.a.v een wgr topic. Krijgen jullie in Den Haag wel een Huis aan Huis blad? Ik heb in een jaar tijd nog geen 1 gehad, ik krijg trouwens ook alleen maar folders die met de post zelf komen en nee ik heb geen sticker op mn brievenbus.
Vroeger kreeg ik een bananendoos vol per maand, maar sinds ik hier woon nog geen boterhamzakje vol per jaar, hoe zit dat bij jullie?
Nee, nog niet gekeken, was ook aardig doodquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Heb je nog een spuitbos gevonden GotC? Ik ben maar even een uurtje gaan liggen nadat je weg was. Leek me een bon idee
Hij heeft een vriendinquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
hoezo een doelgroepverschil? En leeftijdsverschil is verwaarloosbaar, voel je niets van
Een spuitbosquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Heb je nog een spuitbos gevonden GotC? Ik ben maar even een uurtje gaan liggen nadat je weg was. Leek me een bon idee
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
LOL Spuitbus dus..
@ WheeleE, alles kan kapot, je weet maar nooit en zulksMaar je ziet teveel beren op de weg hoor ik alweer dus laat maar
Vogels die dood uit de lucht vallen,...kangaroos op de Veluwe en nu ook al beren op de weg?? De natuur is echt fucking van slag!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:47 schreef nectarientje het volgende:
LOL Spuitbus dus..
@ WheeleE, alles kan kapot, je weet maar nooit en zulksMaar je ziet teveel beren op de weg hoor ik alweer dus laat maar
quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
Moet ik gaan stoken en proberen hem naar mijn kamp over te halen? Das gemeen!
Misschien haal je ineens wel diepzittende gevoelens omhoogquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Moet ik gaan stoken en proberen hem naar mijn kamp over te halen? Das gemeen!
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]De wereld redt het niet op liefdadigheid alleen
Heuj, ik ben geen sloerie die iedereen het bed in probeert te krijgen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien haal je ineens wel diepzittende gevoelens omhoog
Ja maar deze woont wel lekker dichtbij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:02 schreef WheeleE het volgende:
Dat is ook weer zo
Nou ja, ik zie wel. Meer dan genoeg andere leuke vogels te vindej.
De helft van het jaar...de andere helft trekken ze naar het zuiden...(of noorden)quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja maar deze woont wel lekker dichtbij!
Het zijn vast niet allemaal trekvogelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Flappekz het volgende:
De helft van het jaar...de andere helft trekken ze naar het zuiden...(of noorden)
Of wel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het zijn vast niet allemaal trekvogels
Hehe, dan moet je net bij ons zijn inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef WheeleE het volgende:
Sjees wat heb ik nou weer voor flauwigheid ontkurkt
of beflijstersquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:07 schreef Flappekz het volgende:
het zijn in ieder geval geen parkietelaars
Beter dat dan een schijtlijster...quote:
Maarja, een ruigpootbuizerd of een grote geelpootruiter met een stokje....daar heb jij dan weer niet zo heel veel aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er ook liever een met een stokje
Wees niet bang, ik ben weg nuquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:23 schreef WheeleE het volgende:
Ok, ik haak af
Mijn flauwegrappenvorraad is op, op dit gebied.
Vrees? Ik heb genoeg flauwe grappen in mijn repertoire zitten. Antilopeleer, snelheidsdrempels, flitsers, handsfree bellenquote:
Dan de url ff volgenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef tuintegel het volgende:
ik zie een kruisje miss.
Uk is ziek en goed ook , ze leek wel een kokend eitje.
ze slaapt nu lekker mijn kleine liefde.
Waar woon je precies, stadsdeel of wijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik officieel op een industrieterrein woon, en dat daar maar 1 woontoren staat. Dit zijn dan wel ruim 300 woningen, maar goed En de posthoorn, met zekerheid durf ik te zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord! zo'n naam vergeet je niet snel, krijg wel eens een krantje van t stadsdeel maar das 1x per kwartaal o.i.d.
Zitten hier toevallig geen folder bezorgers online die meer duidelijkheid kunnen verschaffen? In groningen krgen we altijd ingesealde pakketten vol met folders, wel zo makkelijk
LOL, dies niet freaky...die's gewoon nutteloosquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef nectarientje het volgende:
freaky zeg! (die foto dus, niet de bezorging van de Posthoorn)
Beterschap voor mini
Vallen ze zo op die beren die op de weg lopenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LOL, dies niet freaky...die's gewoon nutteloos
Wel gave foto.....zijn dat de chemisch aangetaste meeuwen van Moerdijk ofzo? Glow in the dark meeuwMss vallen ze straks ook wel met bosjes uit de lucht, die vogels, net zoals in amerika.
Zou je denken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef nectarientje het volgende:
Is toch de weerspiegeling van het vuur neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |