en onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag knijpt in arm
het schijnt van wel
Steen die studie heet, en sociale verplichtingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten?
ohh.. wat voor studie??quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steen die studie heet, en sociale verplichtingen
Sociale verplichtingen in CUL?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steen die studie heet, en sociale verplichtingen
Dat zou echt helemaal niets voor mij zijn. Sta iedere ochtend minstens eerst 10 minuten wezenloos onder de douche om wakker te worden en dan moet er nog gesopt wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:21 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook zo'n douche die maar 2 min. echt warm is en daarna lauw, dus het is dan ook heel snel douchen en daarna nog kleumen om af te spoelen![]()
Ik ook...ik krijg daar dan ook regelmatig kritiek op van bomen knuffelend Nederland. In de ochtend douche ik vijf minuten....s'avonds ga ik niet voor korter dan een half uur....heerlijk!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat zou echt helemaal niets voor mij zijn. Sta iedere ochtend minstens eerst 10 minuten wezenloos onder de douche om wakker te worden en dan moet er nog gesopt worden
Ja, ik weet verspilling van liters water. Maar echt ik doe de wereld een plezier met die actie, want mensen willen mij niet tegenkomen s'ochtends als ik niet lekker wakker heb kunnen worden onder de douche *donder&bliksem*
Oh heb ik ook gedaan hoor. Was erg benieuwd of alleen wij genegeerd werden of heel FOK!quote:
Hier wordt ook lang onder de douche gestaan. Maar niet dagelijks, er wordt hier ook gewassen aan de wastafel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook...ik krijg daar dan ook regelmatig kritiek op van bomen knuffelend Nederland. In de ochtend douche ik vijf minuten....s'avonds ga ik niet voor korter dan een half uur....heerlijk!!
Wil je hem dicht hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Lovechild het volgende:
We hebben trouwens afgelopen zondag een leuk idee voor een nieuwe meet besproken. Ik wil dat heel graag aan jullie voorleggen maar in het nieuwe topic. En die wil ik dan ook het liefste openen, zodat ik de meet als TT kan gebruiken zodat niemand het over het hoofd kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |