Je moet je collegepas laten zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Elkouw het volgende:
Vragen ze om een bewijs dat je een HBO opleiding doet? Ben klaar met mijn opleiding op MBO4 niveau maar ik moet een poos wachten voordat ik aan de slag kan op het HBO.
Dat had ik ook een keer in Tiel, dat is wel wat minder met dit weer jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Ik begin ook met een ochtendwandeling van 3,2km in Tiel... fijn zo'n industrieterrein, not
ING Almere dan zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef RocketRonny het volgende:
Whoehoe morgen eindelijk weer is naar Almere
In een Panda nogwel, 60 PK's wel te verstaan
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef MageTwan het volgende:
Ik eindig morgen ook in Meerkerk... Waarom heeft iedereen eigenlijk altijd hekel aan Meerkerk?
Ik had een beetje hetzelfde; Citroen C4 Picasso superstrak ingeparkeerd. Alleen parkeersensoren achterquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ING Almere dan zeker?
[..]
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenPlus de bushalte is niet heel dichtbij...
Ik ben ook net weer thuis. Doorsnee dagje gemaakt. Begonnen in Barendrecht met een VW Transporter die naar Boskoop moest. Een ritje van slechts 30 minuutjes. In Boskoop even naar het station gebracht. Toen naar De Bilt, waar ik een auto voor, jawel, Meerkerk moest ophalen. En die stond echt in de meest krappe parkeerplaats ooitLinks en rechts zeer strak langs 2 auto's en aan de overkant van het smalle straatje een VW Passat langs de stoeprand. En dan was het ook nog eens een Renault Grand Espace die ik daaruit moest krijgen
![]()
De parkeersensoren voor én achter hebben me gered
En het kan, in Meerkerk ben ik een vrouwelijk, jawel een vrouwelijk hiker tegen gekomen!! Alleen weinig mee gesproken omdat ze meer geïnteresseerd was in d'r muziek dan in mij
Toen ik weer op m'n thuisstation was wachtte me ook nog een verrassing, m'n fiets is gejatNu moet ik dus een half uur in de bus zitten naar Vlaardingen Oost waar alleen maar sprintertjes rijden in plaats van een half uur fietsen naar Schiedam Centrum vanwaar je diezelfde sprinters, stoptreinen naar Den Haag/Leiden/Dordrecht/Roosendaal en sneltreinen naar Amsterdam/Breda hebt
Klinkt leuk! Ik ga het morgen meemaken. Moet al om 8 uur in Nieuwegein zijn, denk om 6 uur opstaan ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenPlus de bushalte is niet heel dichtbij...
Ik had mijn sollicitatie gelijk met een hikster. Kwam er gisteren een tegen bij ING Breda, nog een stukje samen wezen bussen naar station. Wel leuk om af en toe wat afwisseling in het vak tegen te komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
En het kan, in Meerkerk ben ik een vrouwelijk, jawel een vrouwelijk hiker tegen gekomen!! Alleen weinig mee gesproken omdat ze meer geïnteresseerd was in d'r muziek dan in mij
WHAHA!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kwam bij de halte in Meerkerk een jongen tegen, helemaal netjes zoals het voorschrift is eigenlijk, met een aktetas en zo'n klapper. Ik vroeg dus of die hiker was, was het een Duitse student
Hahahaha! Ik heb ook wel eens van die situaties dat ik mezelf afvraag of het wel een hiker is of niet.. Maar anyway het is wel logisch als je denkt dat het een hiker was want wat doet een nette Duitse student in Meerkerkquote:
Hah daar was ik gisteren ook nog alleen kon ik 2 keer die 3,2 km te voet afleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Ik begin ook met een ochtendwandeling van 3,2km in Tiel... fijn zo'n industrieterrein, not
Ik woon daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Aan de kleding te zien geen EW'er, maarja je weet het maar nooit hequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef CvHof het volgende:
Ik zat even te kijken hoe de bushalte in Meerkerk eruit ziet. Hiker gespot?
http://maps.google.com/ma(...)p=12,160.67,,0,22.09
(of een Duitse student)
Uuuh ja Athlon ja. Soms heb je van die dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |