Damnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag ontsnapt aan een parkeerboete..maar vraag niet hoe. Ik moest auto afleveren in Kampen, dus ik parkeer hem voor het bedrijf en loop naar binnen voor de contactpersoon. Die was er niet, dus dat was even wachten. Ik na kwartier weer naar buiten, staat meneer de parkeerwacht doodleuk te schrijven. Dus ik roepen dat ik net weg wou gaan, nou ja hij niet mee eens want ik stond er al dik 10 minuten volgens hem. Uiteindelijk na een gesprek van twintig minuten hem zo ver gekregen dat ik een parkeerkaartje voor een half uur kon kopen en de auto op het terrein van het bedrijf kon parkeren. Waarom ik niet gelijk op het terrein geparkeerd heb? Het hek was dicht en er was geen bel.
Maar de grap is dus, dat hij in totaal een half uur met de armen over elkaar naast de auto heeft gestaan, terwijl ik dus eerst binnen was en daarna geld wisselde. Dure grap voor hem.
Terwijl ik geld wisselde, hoorde ik van die vrouw achter de kassa dat diezelfde parkeerwachter een week eerder de lijkwagen bij de kerk bekeurd had, die, met lijk en al, op de stoep voor de kerk stond te wachten op de rouwstoet. Hoe triest ben je dan
Dan ben je wel heel triest bezig inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag ontsnapt aan een parkeerboete..maar vraag niet hoe. Ik moest auto afleveren in Kampen, dus ik parkeer hem voor het bedrijf en loop naar binnen voor de contactpersoon. Die was er niet, dus dat was even wachten. Ik na kwartier weer naar buiten, staat meneer de parkeerwacht doodleuk te schrijven. Dus ik roepen dat ik net weg wou gaan, nou ja hij niet mee eens want ik stond er al dik 10 minuten volgens hem. Uiteindelijk na een gesprek van twintig minuten hem zo ver gekregen dat ik een parkeerkaartje voor een half uur kon kopen en de auto op het terrein van het bedrijf kon parkeren. Waarom ik niet gelijk op het terrein geparkeerd heb? Het hek was dicht en er was geen bel.
Maar de grap is dus, dat hij in totaal een half uur met de armen over elkaar naast de auto heeft gestaan, terwijl ik dus eerst binnen was en daarna geld wisselde. Dure grap voor hem.
Terwijl ik geld wisselde, hoorde ik van die vrouw achter de kassa dat diezelfde parkeerwachter een week eerder de lijkwagen bij de kerk bekeurd had, die, met lijk en al, op de stoep voor de kerk stond te wachten op de rouwstoet. Hoe triest ben je dan
Ze hebben niet voor niks die upload functie toegevoegd denk ik zo. Ik bewaar ze (kopieën) wel, een maand lang, daarna mieter ik ze weg. Heb ik altijd nog gedaan.quote:Indien je geen scan of foto kunt maken van de bonnen en formulieren kun je geen gebruik maken van deze link. Je zult dan alles per post moeten opsturen. Wij kunnen alleen volledige formulieren in behandeling nemen.
Het lijkt me niet dat je het nog moet opsturen, anders zou het alleen nog maar extra werk voor ons betekenen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel triest bezig inderdaadMaar ja, wat wil je met zo'n kutbaantje
Ik zit nu trouwens m'n transportformulieren van de eerste helft van deze maand te scannen en dan ga ik de ritbonnen maken. Maar moet je de formulieren nou ook nog per post opsturen of moet ik ze gewoon thuis bewaren (cq weggooien)?
Ik heb trouwens ook nog een Alcredis-ritje liggen, dus met 2 formulieren. Kan ik er ook meerdere uploaden bij 1 ritbon of moet ik een beetje in paint gaan kloten?
Mijn scanner (HP) heeft de functie om meerdere scans in één bestand op te slaan. Misschien heeft die van jullie dat ook als je even zoekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Mallet het volgende:
Vraag me af hè.. Als aanvulling op de vorige vraag.. Hoe doen jullie het op dit moment als je naast je transportformulier ook een tankbon hebt die je mee wilt sturen?
Waren dat nou twee verschillende formulieren? Want ik neem eigenlijk altijd twee formulieren mee, voor het geval er geen kopieerapparaat is (bij particulieren bv). Als het twee verschillende zijn is het misschien net zo als bij Alcredis, een inname- en afleverformulier.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:55 schreef Viezze het volgende:
Wat ik bij Arval en Fleetrent niet helemaal snap is dat je twee formulieren mee moet nemen. Is dat omdat je normaal bij een particulier moet afleveren? Want ik moet namelijk elke keer bij een dealer zijn..of het bedrijf zelf
Nee zijn dezelfde formulieren. Zal er mee te maken hebben dat het kan zijn dat je bij een particulier moet afleveren dan. Maar goed, ik neem er voor de zekerheid wel twee meequote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Waren dat nou twee verschillende formulieren? Want ik neem eigenlijk altijd twee formulieren mee, voor het geval er geen kopieerapparaat is (bij particulieren bv). Als het twee verschillende zijn is het misschien net zo als bij Alcredis, een inname- en afleverformulier.
Zou ik overigens altijd doen, als het formulier nat wordt oid dan moet je weer zo veel moeite doen om een andere te krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee zijn dezelfde formulieren. Zal er mee te maken hebben dat het kan zijn dat je bij een particulier moet afleveren dan. Maar goed, ik neem er voor de zekerheid wel twee mee
PM me maar, krijg je ze vanavond.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb sinds vandaag weer toegang tot de inlogomgeving e.d. Echter heb ik geen informatie over bijvoorbeeld de online ritbon of transportformulieren. Is er een hiker die deze e-mailberichten (o.i.d.) nog in zijn mailbox heeft staan en deze naar mij door wil sturen? Ik weet de links wel, maar wil graag even de informatie erover lezen. Ik stuur dan even per PM mijn e-mailadres. Thanks!
Heb ze net opgezocht, dus als je ze nog wilt: PM maar!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb sinds vandaag weer toegang tot de inlogomgeving e.d. Echter heb ik geen informatie over bijvoorbeeld de online ritbon of transportformulieren. Is er een hiker die deze e-mailberichten (o.i.d.) nog in zijn mailbox heeft staan en deze naar mij door wil sturen? Ik weet de links wel, maar wil graag even de informatie erover lezen. Ik stuur dan even per PM mijn e-mailadres. Thanks!
Bedankt Irritatie. Ik had Hojdhopper al een PM gestuurd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ze net opgezocht, dus als je ze nog wilt: PM maar!
Kan ook natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bedankt Irritatie. Ik had Hojdhopper al een PM gestuurd.
Ontvangen en bedankt daarvoor!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Verzonden Mallet,zowel 'Digitale ritbon' als 'Donkere tijden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |