Whehehehe ik hou dr van mensen wegpesten dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die belana ook, die vroeg of ik ook wel eens vrolijk was met mijn zure zure tweets. Toen heb ik ze nog een tandje zuurder gemaaktNou heeft ze d'r account gekilled.
Lekkere warme mannenpap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
Nou goed nog even wat leuks kijken en dan naar bed want zoeen uurtje voor jezelf is lang genoeg natuurlijk op de bank?
Lust ze dat ?quote:
Zit het erin denkje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !
Met een beetje geluk die 12cm nog ff in die natte gleuf en dan slapen ?
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?quote:
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?quote:
Vandaar die douche dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?
En omdat het nieuw jaar is ?quote:
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van januari 2012 zien we wel verder?
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?
Whehehhehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchen
Gleequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken darts wil het boze oog weer naar Glee kijken.
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?
Dan kijkt ze dat maar in de herhaling morgen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.
Bovendien net als met Pijpen, heeft ze wat te willen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is slecht voor het milieu J dat douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |