Toenstraks toen ik dus ff boven was niet ? of hij moet in de slaapkamer kast gezeten hebben dus ?quote:
Ligt eraan of je 'm ook opeet of er alleen aan ruikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ik zie niet in waarom niet ? als je het nu ff doet en in je 1 tje zo een doos opvreet ben je de rest van de week ziek omdat je het niet meer gewend bent dus ik denk dat je lekker afvalt ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .
Funny coz it's true!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Najah kijk het meisje zal gerust wat mankeren gok ik hoor , maar ik heb niet de indruk dat ze erg aan een vorm van herstel dan wel iets zoekt om zich wel goed te voelen werktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwamquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.
Zo ben ik J.quote:
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
Ja daar moest ik ook echt even wat van zeggen iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje?. Al die wijven moeten gewoon eens snappen dat je als je dat soort dingen wereldkundig maakt je er ook commentaar op kunt krijgen en zich niet zo op laten naaien.
.
Ohja whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maken dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maakte dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.quote:
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |