abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90852410
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Zit de melkboer boven?
Toenstraks toen ik dus ff boven was niet ? of hij moet in de slaapkamer kast gezeten hebben dus ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90852439
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ligt eraan of je 'm ook opeet of er alleen aan ruikt?
pi_90852461
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Partymix uit de frituur zal niet bijdragen aan een dieet om af te vallen gok ik?
Ik zie niet in waarom niet ? als je het nu ff doet en in je 1 tje zo een doos opvreet ben je de rest van de week ziek omdat je het niet meer gewend bent dus ik denk dat je lekker afvalt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_90852491
Wheheheheh en onze tweets maar negeren die b5rb :D :D :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2011 @ 20:38:53 #180
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90852507
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen . _O-
Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
pi_90852572
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en dan "mijn lijf werkt niet mee" Nee als ik godverdomme elke dag tot half twee 's nachts aan de rode wijn zit werkt m'n lijf ook niet mee. Misschien moet ze godverdomme eens op tijd naar d'r nest, geen uitgekotste kip vreten en van de alcohol afblijven.
Funny coz it's true! :D.
pi_90852581
quote:

[..]

Najah kijk het meisje zal gerust wat mankeren gok ik hoor , maar ik heb niet de indruk dat ze erg aan een vorm van herstel dan wel iets zoekt om zich wel goed te voelen werkt :D
pi_90852619
quote:

[..]

Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
pi_90852652
Zometeen maar even het gedevalueerde Embassy Darten kijken ?
pi_90852689
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Misschien ken je dit trouwens gewoon ff twitteren als reactie de volgende keer ? Gewoon om ff een relletje uit te lokken ?
^O^ .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2011 @ 20:44:34 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90852849
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:40 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.
pi_90852871
Ik heb het voor je geprobeerd Swets.
pi_90852896
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Joene het volgende:
Ik heb het voor je geprobeerd Swets.
Ik zag het, fideel!
pi_90852908
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb ik eens tegen merootje getweet toen ze een tweet had dat ze zich slap voelde. Toen heb ik voorgesteld dat ze misschien eens meer moet vreten dan 10 gram rauwe vis met witte rijst.
Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam :D
pi_90852926
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik zag het, fideel!
Zo ben ik J.
pi_90852974
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Die heb ik wel een keer gezegd nadat ze voor de 10e dag tweete dat ze aan de wijn ging of ze ook wel is een dag zonder alcohol door kwam :D
Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje? :D. Al die wijven moeten gewoon eens snappen dat je als je dat soort dingen wereldkundig maakt je er ook commentaar op kunt krijgen en zich niet zo op laten naaien. :D.
pi_90853028
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik zag geloof ik ook wel eens een opmerking voorbij komen over het feit dat ze 6x per week in 1 of andere concertzaal staat te kijken naar 1 of ander kutbandje? :D. Al die wijven moeten gewoon eens snappen dat je als je dat soort dingen wereldkundig maakt je er ook commentaar op kunt krijgen en zich niet zo op laten naaien. :D.
Ja daar moest ik ook echt even wat van zeggen idd :D
pi_90853066
Leuke was ook dat ik even een opmerking maakte dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds :D
pi_90853086
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maken dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds :D
Ohja whehehehehe :D.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2011 @ 20:48:57 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90853103
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Joene het volgende:

[..]

:D

Die belana ook, die vroeg of ik ook wel eens vrolijk was met mijn zure zure tweets. Toen heb ik ze nog een tandje zuurder gemaakt :P Nou heeft ze d'r account gekilled.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2011 @ 20:49:16 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_90853122
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Joene het volgende:
Leuke was ook dat ik even een opmerking maakte dat het zo fijn was voor die kinderen dat mama altijd thuis was savonds :D
_O-
pi_90853138
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ohja whehehehehe :D.
Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.
pi_90853140
Je moet ze gewoon vaker de waarheid vertellen. Dat helpt!
pi_90853152
of niet :D
pi_90853168
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Altijd even aardig J , ik denk dat Swets ff neuken is dus btw.
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')