Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.. Maar dat van het donker is wel een goeie idd!
't Is een wijf dus vast wel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Banaantje J iets anders trek ik niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou om half 10 ofzo ga ik wel een keer lopenLekker zo na mn volkoren broodje en mn kopje espresso
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Banaantje J iets anders trek ik niet!
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah wel ff een broodje +iets eten idd + half litertje water in elk gevalwant ik zweet al na 2 stappen J.
Dan drink je het tekort van tevorenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Water gaat klotsen in je buik. Vul ik bij terugkomst wel weer aan.
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef KingOfMars het volgende:
Najah we kunnen nog altijd in het haakmutsenforum gaan potse ofzo?
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zoiets, kan je bepaalde dingen leren begrijpen ? ipv Ja hoor ,Ja is mooi schat , ja
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lulquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd al, automagisch, als een soort pavlov reactie?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Joene het volgende:
b5rb zal wel weer op dr teentjes getrapt zijn over onze #foodtweets
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook , en dan krijg ik dus , je kijkt niet eens lul
Neejoh, de hele wereld is gek maar jijzelf niet!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, als d'r zus al kwaad op d'r is en ze zich aan iedere tweet irriteert... dan zou ik het toch bij mezelf gaan zoeken.
J , misschien zie je het licht nog !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Behalve die politieke voorkeur lijken wij eigenlijk wel verdomd veel op elkaar..
ik ben ook begonnen met VVD J.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens VVD gestemd? Lokaal wel maar toch?
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe nou ik weet het ook niet hoor maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel een behoorlijk zeikwijf geworden
Zit de melkboer boven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Joene het volgende:
Roep ik naar boven dat een bepaald TV iets , zegt ze ik kijk al , maar ik ben aan het naaien !
Maar niet met mij dus kennelijk
Ik moet eigenlijk ook om negen uur nog slapen jeweets.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
Nou daar irriteer ik me ook al een poosje aan , elke avond aan de wijn en uiteten en om 2 uur snachts nog twitteren en overdag ken je je nest niet uitkomen .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ook altijd te klagen dat ze zo ziek is en daardoor om negen uur nog even moet slapen. Maar volgens mij is een groot deel veroorzaakt door die feesttweets elke avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |