Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touch
Bedankt voor de tip swets, ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van die curve schieten helemaal de tranen in je reet zo dramatisch slecht is dat ding. En ik wil graag een torch JUIST voor de touch want met die bold 9700 valt écht niet te surfen.
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag Jquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
Godsakkejezus die maandagen en dinsdagen zijn echt zo niet mijn dagen he..
En de woensdag is ook niet best.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Dan is die vrij Swets dus ik denk dat die die wel trekt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de woensdag is ook niet best.
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ook niks met donderdag en vrijdag J
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Joene het volgende:
Misschien moet je op cursus haken gaan J alvast gewoon.
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee serieus, op andere dagen is het best te managen maar maandag en dinsdag zijn echt RUK gewoon. Allebei laat thuis, vlug eten, kleuter nog naar bed zien te krijgen (lag er nu dus pas tegen 8-en in wat echt VEEL te laat is als ze vroeg op moet), heb nog gewassen en gekookt en alles en whaaaaaaaaa. Tegen de tijd dat je op de bank kunt ploffen heb je een hartslag van 3 miljard.
Op woensdag ben ik vrij en en do+vr de vrouw en dat gaat dan allemaal net iets soepeler.
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien anders gewoon weer eens gaan hardrennen ofzo?
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehehe ik zie me al helemaal voor me hoe je nu met de zweetpareltjes op je voorhoofd eindelijk op de bank ploft met je ipad
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff J . Ik heb zelf besloten dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te startenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oeh goeie, die ga ik gebruiken bij de dietiste! "Ja ik had op de interwebz gelezen dat je dat soort dingen niet in oneven weken moet starten dus ik denk ik wacht nog ff!".
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het is natuurlijk een kutsmoes , maar ik vind komende week maandag ofzo wel weer mooi om te starten
En dan snel ff opbouwen naar 10k weer.
Drinken halen net gedaan ,tv staat op gtst , kutjes kijken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben echt te lam om de tv aan te zetten of om wat te drinken te halen.
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik heb nu zelfs weer doppen dus echt geen excuus meer enzo.
Check. Ff op weer.nl kijken dan maar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb ook idd weer doppen , runkeeper pro , en evy.
Dus eigenlijk is het ff die schema's erin rammen en gaan
Zou kennen maar neit om half 8 ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ok van het weekend bijna 10 graden ik zeg zondagochtend rondje van 4 - 5km?
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker isquote:
Laat ik het anders zeggen: als ik op dat soort dagen niet direct ga als ik wakker word komt het er gewoon niet meer van.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Rot op Homo, dan past je vrouw maar ff op maar er zijn echt andere tijden om te lopen om half 8 ga je nog op je smoel omdat het donker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |