Dat wel natuurlijk !quote:
Ik weet niet of Android vs. iOS kan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaan jullie niet via wifi tegen elkaar Angrybirden oid?
En weinig te multiplayeren ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tuuk wel. Maar J heeft zoeen Android ding.
Werkapparaat JK.quote:
Welke heb je uiteindelijk genomen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:33 schreef KingOfMars het volgende:
Oeh en m'n nieuwe dopjes zijn er dus. Even proberen voordat ik de erwtensoep ga opwarmen en wat broodjes in de oven tieft.
Een custom achterkant op je iPad?quote:
Hmm ja met bedrijfslogo enzoquote:
Lekker boeiend.quote:
Klopt alleen de levering ervan is daardoor wel extreem traag , 40 besteld , 7 geleverd nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Lekker boeiend..
Mooie case en niemand die 't ziet.
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, misschien kan ik een Blackberry torch loslullen van den baasch. Heb ik in ieder geval een mobiel waarmee te surfen valt.
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 cracked screen storm2's teruggekregen
Dure shit om te vervangen
Ik ben er ook geen van Swets, ik heb liever zo een Curve ofzo ofinelkgeval zonder touchquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die storms zijn ook wel erbarmelijk slecht. Zoals bijna alles van blackberry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |