Whehehehe ik hou dr van mensen wegpesten dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die belana ook, die vroeg of ik ook wel eens vrolijk was met mijn zure zure tweets. Toen heb ik ze nog een tandje zuurder gemaaktNou heeft ze d'r account gekilled.
Lekkere warme mannenpap?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gok op een pijpbeurtje zoeven tussendoor zodat ET weer wat warms binnenkrijgt?
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef KingOfMars het volgende:
Nou goed nog even wat leuks kijken en dan naar bed want zoeen uurtje voor jezelf is lang genoeg natuurlijk op de bank?
Lust ze dat ?quote:
Zit het erin denkje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik blijf lekker tot een uur of 10 zitten J , dan ff douchen !
Met een beetje geluk die 12cm nog ff in die natte gleuf en dan slapen ?
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?quote:
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?quote:
Vandaar die douche dus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet het niet , misschien als ik hem ff was dus ?
En omdat het nieuw jaar is ?quote:
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo van januari 2012 zien we wel verder?
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah ansich niet , maar als ze beginenn te kokken en erkomt zo een complete maaginhoud over je snikkel heen is voor mij de lol er ook wel af ?
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah misschien dat ik tegen de zomer denk het begint wat te stinken laat ik een keer een kwartje extra uitgeven en ff douchen ?
Whehehhehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft ze helemaal een kutavond want dan moet ze ook nog een bed verschonen terwijl ik warm staat te douchen
Gleequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken darts wil het boze oog weer naar Glee kijken.
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of voordat je op bezoek gaat bij vage kenissen van linkse komaf ofzo?
Dan kijkt ze dat maar in de herhaling morgen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja dan ook misschien gewoon omdat je anders niet bij de mense naar binnen mag ofzo , vage linkse gedoe.
Bovendien net als met Pijpen, heeft ze wat te willen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is slecht voor het milieu J dat douchen !quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn dat vaak van die hippies die ook niet aan douchen doen heb ik wel eens gehoord!
Ff een (W)yppy maken ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat ik het tv kijken maar ff oversla en gewoon in bed nog wat op de ijpet ga lezen enzo?
Oh ik dacht je juist geen (W)yppy kon maken omdat jullie een ijpet hebben men !quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Krijg je het daar warm van ofzo Glee.quote:
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Glee. Staat op de blacklist hier.
dan valt dat uurtje Glee idd best meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn ex keek naar videobanden van Take That. DAT rekte mijn tolerantie tot the limit.
Nou het is niet heul leuk ofzoquote:
Beter dan TakeThat...quote:
maar dat is een ruk vergelijking natuurlijk waarmee je het altijd wintquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Beter dan TakeThat...
over and over again (hence: videobanden)
ik ken het liedje vast maar gelukkig niet zo goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
Je zou er huiselijk geweld van krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als vent van 27 "Back for good" woordelijk mee kan zingen.
Ja? En?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je zelf ontslag neemt heb je geen recht op WW, maar dat even terzijde.
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja? En?
Zou niet de eerste keer zijn
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Toegegeven, werken bij een callcenter is niet iets wat je je hele leven wilt doen, maar jij zou in jouw situatie ook ontslag nemen als je huidige baas zo'n brief zou sturen?
Ok, restecp, al lagen 4 jaar geleden de banen misschien iets meer voor het oprapen dan nu. Of je moet vrachtwaggelchauffeur of cv-monteur willen worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat zeg ik, zou niet de eerste keer zijn. Als iets me ECHT tegen de borst stuit zou ik ontslag nemen. Een jaar of 4 geleden nog gedaan.
Ik denk dat ik als personeel daar heel demonstratief ging staan roken en mn peuk weggooien enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:26 schreef KingOfMars het volgende:
Dat begrijp ik er ook een beetje uit?
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
Zeker als je niet rookt in dat bedrijf, want dan ben je automatisch een vriend van John volgens die brief.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:50 schreef Joene het volgende:
ik hou ansich wel van de aanpak opzich want wrs kan je de directeur ook recht in zn face zeggen dat het een onwijze sufkut is en dat die zich een keer moet laten pijpen door zo een callcentre sletje.
Zou iemand John al hebben gescout bij de PVV als woordvoerder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Aan de andere kant moet je callcentre medewerkers wel op een bepaalde manier toespreken natuurlijk. Dit is gewoon het nivo waarop dat soort tuig ook onderling communiceert. Zeggen wat je denkt enzo ftw!
Als ie ff zo'n werknemer in elkaar knuppelt of door z'n knietjes schiet kan -ie zo de kamer in!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou iemand John al hebben gescout bij de PVV als woordvoerder?
Of een stukje ontucht plegen met een 17-jarig stagemeiske?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef KingOfMars het volgende:
Als ie ff zo'n werknemer in elkaar knuppelt of door z'n knietjes schiet kan -ie zo de kamer in!
Kan ook! Ze zijn daar niet zo moeilijk namelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of een stukje ontucht plegen met een 17-jarig stagemeiske?
Nou, je moet natuurlijk wel iets op je kerfstok hebben, aan brandschone nette burgers hebben ze geen boodschap natuurlijk, dat spreekt hun kiezers totaal niet aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:00 schreef KingOfMars het volgende:
Kan ook! Ze zijn daar niet zo moeilijk namelijk!
Jouw regio is ook één van de weinige waar het makkelijk ingevoerd kan worden en die daar ook echt iets aan heeft, volgens mij.quote:
Nee johquote:
Precies lekker scheuren over de a7 en de afsluitdijk enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jouw regio is ook één van de weinige waar het makkelijk ingevoerd kan worden en die daar ook echt iets aan heeft, volgens mij.
Wel 100 bij het monument! En 70 bij de sluizen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Joene het volgende:
Precies lekker scheuren over de a7 en de afsluitdijk enzo.
Monument kan je gewoon onder door scheuren en de sluizen is idd 70 en staan ze te laseren kutpolizei.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel 100 bij het monument! En 70 bij de sluizen.
Voor!quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:08 schreef Joene het volgende:
ik kan anders wel ff over dr tepeltjes beginnen bij 16 graden want ze heb van die mooie blauwe ogen ? B5rb dus.
Zekerweten dat het leuke tweets brengtquote:
Damn dat vind ik ook dus.quote:
De scifi serie over de man (geacteerd door de man die jaren daarvoor Flash Gordon speelde) met zijn futuristische vrachtwagen waarvan de cabine gelijk een gevechtshelicopter was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |