quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef Zwappel het volgende:
Die aflevering dat ie zo'n worm oid uit een boomstam trekt en opeet.
En kort erna een veel groter exemplaar eruit vist en opeet en dat alles dan eruit spuit
Ik moest echt me eten binnenhouden toen.
Staat ook ergens op Youtube.
Dat dus, maar ik nuttig nu een appelflap dus doe maar nietquote:
Want dit is inderdaad niet in scene gezet neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:53 schreef Atreides het volgende:
Mag dan een hoop in scene gezet zijn, sommige dingen doe je m zelfs dan niet na. Respect voor Bear
Niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Want dit is inderdaad niet in scene gezet nee
Gast, sarcasmequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet?
[ afbeelding ]
Hij had ook gewoon de trap kunnen nemen toch?
Is dat niet een soort van vluchteiland voor als er een trein aankomt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet?
[ afbeelding ]
Hij had ook gewoon de trap kunnen nemen toch?
En verse schapenkloten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef tdrone het volgende:
er is er toch ook een dat hij een yak of rendier oog eet?
Yep, en toen ik dat zag werd ik een partij misselijk he haha. En ook in de woestijn toen: 'It's bloody hot, let's pee on me shirt and put it on me head'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, hij drinkt toch ook ergens zijn eigen urine?
Moest ook meteen aan dit fragment denken. Wat een held.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:53 schreef Atreides het volgende:
Mag dan een hoop in scene gezet zijn, sommige dingen doe je m zelfs dan niet na. Respect voor Bear
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |