Ik had gister met mijn collega die een redelijk nieuwe android telefoon heeft de conclusie getrokken: Met android kan je niet sms'en met een iPhone kan je niet wakker worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef Infection het volgende:
Dit hele topic is een hoax. Android kan WEL sms'en! Slotje!![]()
Het enige dat beter kan op die pc is hardcore gamen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sorry er stond beterDan heb je gewoon veel geld verspilt.
Waarom zou je met een Android niet kunnen smsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had gister met mijn collega die een redelijk nieuwe android telefoon heeft de conclusie getrokken: Met android kan je niet sms'en met een iPhone kan je niet wakker worden.
Dus omdat jullie tweeën het met 1 telefoon niet kunnen, geldt het automatisch voor ALLE Androids?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had gister met mijn collega die een redelijk nieuwe android telefoon heeft de conclusie getrokken: Met android kan je niet sms'en met een iPhone kan je niet wakker worden.
Nja, dat dus...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:27 schreef Stokstaart het volgende:
Mn pa zei trouwens dat er halverwege jaren 80 ook zo'n strijd was. Je had de Apple fanboys en de Microsoft fanboys en ze hadden beiden hun eigen argumenten waarom de een superieur was aan de andere.
Ditquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat dus...
En gelukkig is er keuze
Echt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat dus...
En gelukkig is er keuze
Je mist weinig hoor. Google talk <3. Stukken beter als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het erg als ik daar nog nooit van heb gehoord en gewoon google talk gebruik?
Dit zegt al genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik niet, want ik vind het niet. Android blijft goedkoper aanvoelen, er zit toch lag bij het scrollen, apps crashen toch regelmatig, een takskiller is onmisbaar ivm traagheid.
Er zijn inmiddels redelijk veel apps, maar daar zit echt zoveel rotzooi tussen gemaakt door peuters.
Ik geef toe dat het een leuk OS is om mee te kloten als hobbist, voor de gemiddelde gebruiker voldoet het ook wel als dagelijks OS maar IN MIJN OGEN!!!! is iOs gewoon sneller, handiger en stabieler.
Ja eens...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Zal nooit Android heilig verklaren maar het is wel grappig hoe overdreven fel sommigen van die gassies hun appeltjes verdedigen. Alsof ze lid zijn van een of ander geheimzinnig genootschap voor elitaire mensen.
Echt, je leest ook verhaaltjes hier waarvan je bijna denkt dat mensen aandelen hebben daar of persoonlijke vrienden zijn van Steve Jobs.
haha ja inderdaad, die task-killers zijn batterij vreters johquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Baus het volgende:
[..]
Je mist weinig hoor. Google talk <3. Stukken beter als je het mij vraagt.
[..]
Dit zegt al genoeg
http://www.lifehacker.com(...)u-shouldnt-use-them/
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
*Gaat meteen deleten!*quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:34 schreef isolonl het volgende:
[..]
haha ja inderdaad, die task-killers zijn batterij vreters joh
Eens. Al is het trollen van Iphone adepten wel weer humor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Baus het volgende:
[..]
Je mist weinig hoor. Google talk <3. Stukken beter als je het mij vraagt.
[..]
Dit zegt al genoeg
http://www.lifehacker.com(...)u-shouldnt-use-them/
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
Verder heb ik niks tegen de iphone. Heb zelf wel een android. Maar dit meer omdat android meer een 'rauw' gevoel bij mij opwekt. Meer een computer achtig gevoel en minder een afgewerkt mode ding wat ik bij de iphone heb. Voor de een is dit goed, voor de ander slecht, allemaal eigen mening
Op zich heb je daarvoor geen app voor nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik gebruik mijn taskkiller alleen als een app is vastgelopen, mocht dat gebeuren..
Vertel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich heb je daarvoor geen app voor nodig
Kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens. Al is het trollen van Iphone adepten wel weer humor.![]()
Dat 'rauwe' concept wat je beschrijft herken ik volledig. Lekker zelf pielen en proberen, kan me echter ook voorstellen dat een grote groep digibeten daar to-taal niet op zit te wachten.
Okee dan!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Instellingen > applicaties > applicaties beheren > *app selecteren* > Gedwongen stoppen
dat, aangezien die taskkiller gewoon op de background draait..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Instellingen > applicaties > applicaties beheren > *app selecteren* > Gedwongen stoppen
task killer sleurpt je batterij leeg, is niet goed voor je telefoon en kan de verkeerde dingen afsluiten.quote:
Niet goed voor je telefoon? Waddan? (Behalve voor de batterij)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
task killer sleurpt je batterij leeg, is niet goed voor je telefoon en kan de verkeerde dingen afsluiten.
Begrijp me niet verkeerd hoor. IK hou ook van pielen met dat soort dingen, ik heb een miljard gadgets etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt.. Je Android proberen te rooten is moeilijk maar wel heel leuk
Android werkt ook heerlijk zonder mijn gepiel hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor. IK hou ook van pielen met dat soort dingen, ik heb een miljard gadgets etc.
Maar "wij" kijken vanuit ons kader, voor 95% van de gebruikers is dat soort dingen gewoon niet interessant. Je pakt hem uit, laadt hem op en gaat hem gebruiken. Alles moet gewoon werken zonder gepiel. En ik ben van mening (ja, ik zeg het maar even erbij) dat de iPhone dat gewoon beter doet dat een Android. Zowel qua in gebruik nemen als qua dagelijks gebruik.
Inderdaad. Dat gepiel/vrijheid geeft enkel een extra dimensie aan het gebruik van zo'n toestel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Android werkt ook heerlijk zonder mijn gepiel hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |