ja, want het houdt nu op met de iPhone, er zal NOOIT meer een nieuwe versie komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
Jij hebt froyo niet gebruikt? opzich toch sneller dan iOS 4, naar mijn ervaring, mijn telefoon is nog nooit vast gelopen, m'n apps daar in tegen wel, maarja Android is nog jong, en als het nu al kan tippen aan Apple's juweeltje, moet je nagaan over precies een jaar van nu, dan zal ik denken, haha wat ben ik toch blij met mijn Android toestelletje, en wat zal HeatWave nu balen!
Ja, en alle mac-gebruikers hebben geen windows dus dan is dat daarom ook maar kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
MAAR MENSEN HIER MET ANDROID HEBBEN GEEN IPHONE DUS EEN IPHONE IS SLECHT. ZELFDE VERHAAL VOOR WINDOWS USERS HIER ZE HEBBEN GEEN MAC DUS MAC IS KUT. ALLE MAROKKANEN ZIJN CRIMINELEN. HOMOS ZIJN VIES EN BELGEN ZIJN DOM.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef isolonl het volgende:
[..]
Jij hebt froyo niet gebruikt? opzich toch sneller dan iOS 4, naar mijn ervaring, mijn telefoon is nog nooit vast gelopen, m'n apps daar in tegen wel, maarja Android is nog jong, en als het nu al kan tippen aan Apple's juweeltje, moet je nagaan over precies een jaar van nu, dan zal ik denken, haha wat ben ik toch blij met mijn Android toestelletje, en wat zal HeatWave nu balen!
Haha juist, er komen te veel nieuwe versies van de iPhone, wacht maar tot maart ofzo, is er al een iPhone 4S ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het houdt nu op met de iPhone, er zal NOOIT meer een nieuwe versie komen.
Sorry, nog helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
En straks Flash he. + standaard HDMI aansluiting op vele toestellen.
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:48 schreef isolonl het volgende:
[..]
Haha juist, er komen te veel nieuwe versies van de iPhone, wacht maar tot maart ofzo, is er al een iPhone 4S ofzo?
Alle mac gebruikers die ik ken hebben wel windows.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en alle mac-gebruikers hebben geen windows dus dan is dat daarom ook maar kut.
Mac vs. PC-gezeik.
Daarom vrijheid blijheid toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!
9000 fabrikanten, met 100 modellen en daarop 60 verschillende versies van het OS en andere specificaties.
ja want als je 9000 x 100 doet heb je 900000 en dat is over 9000 dus er zit een logica in (ik zie hem alleen nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want er is in de android markt een hele duidelijke, overzichtelijke structuur!!
9000 fabrikanten, met 100 modellen en daarop 60 verschillende versies van het OS en andere specificaties.
Precies andere specificaties, Apple brengt hetzelfde uit, alleen dat iets beter, omdat ze dat nog achter de hand hadden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook een telefoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:51 schreef isolonl het volgende:
[..]
Precies andere specificaties, iPhone brengt hetzelfde uit, alleen dat iets beter.
Ofwel: voor jou werkt het, en jij vindt het beter dan de alternatieven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heli app is er voor de iPhone EN de iPad, emulatoren zijn er zat voor de iPhone, ok je moet jailbreaken, maar voor veel zaken moet je een Android ook rooten. En RDP, of elk ander protocol om remote een PC over te nemen kan ook met een iPhone, gratis appjes zat.
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Androidquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:54 schreef Stokstaart het volgende:
Denk dat de arrogantie die veel Applegebruikers tentoonspreiden alleen maar inspirerend zal werken op de concurrentie.
Zoals de vanzelfsprekendheid van het enorme marktaandeel MS ooit Apple inspireerde.
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Android.
En als Windows Mobile 7 beter is, neem ik dat.
feiten benny, feiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?
Diegene die jij kent misschien. De mac-gebruikers die ik ken niet en moeten altijd alles maar krampachtig goedpraten en altijd hun heilige mac maar de hemel inprijzen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alle mac gebruikers die ik ken hebben wel windows.
Ik kan wel weer met een miljoen dingen aankomen, maar gewoon omdat ik vind dat het in de praktijk veel stabieler werkt. Mijn Android loopt toch regelmatig vast, iPhone echt bijna nooit, hooguit als ik loop te kutten met iets illegaalsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarin zie jij dat een iPhone beter is dan een Android?
Het ontloopt elkaar in feitelijke prestaties nu al nauwelijks. Dan het prijsverschil meewegend zou alleen de factor 'persoonlijke ervaringen aangaande gebruikersgemak' en trend doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en? Op het moment dat Android daadwerkelijk beter is neem ik een Android.
En als Windows Mobile 7 beter is, neem ik dat.
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Diegene die jij kent misschien. De mac-gebruikers die ik ken niet en moeten altijd alles maar krampachtig goedpraten en altijd hun heilige mac maar de hemel inprijzen.
Achterlijk gedrag.
Niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... in dit geval gaat het om meningen
In mijn geval dus stabiliteit, leuk dat je 100 apps hebt onderweg, maar als die vastlopen heb je er weinig aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar in feitelijke prestaties nu al nauwelijks. Dan het prijsverschil meewegend zou alleen de factor 'persoonlijke ervaringen aangaande gebruikersgemak' en trend doorslaggevend zijn.
Op basis van dergelijke zaken is het meer een hype dat hele Isteve concept.
Dat is ook het mooie voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn Legend is anders nog nooit vast gelopen op een programmaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel weer met een miljoen dingen aankomen, maar gewoon omdat ik vind dat het in de praktijk veel stabieler werkt. Mijn Android loopt toch regelmatig vast, iPhone echt bijna nooit, hooguit als ik loop te kutten met iets illegaals.
Als je Mac beter en goedkoper is dan je PC dan heb je een miskoop gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een prima windows pc die beter is dan menig pc van een FOK!er alleen ik zit liever op mijn mac want die is gewoon beter.
En goedkoper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |