Heb geen gasfornuis maar n keramische plaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bloempot op de kop er overheen(tip ooit gezien in een reportage over zwervers
)
Met als resultaat heel veel vuurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer was platbombarderen toch?
Zou niet de 1e keer zijn dat t gebeurdquote:
T is een schone verbranding, dus moet goed kunnen, zolang je maar iets ventileerd voor zuurstofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
K vrees dat hier de rookmelders uit hun plaat gaan als ik dat doe
Ik vind het best zolang ze Crooswijk en Kralingen maar met rust latenquote:
Moet een niet al te groot vuurtje zijn lijkt mij, als je er niet een heel groot vuur van wil maken dan. Voor je het weet staat je afzuigkap in de hens. En klein vuurtje wordt het niet echt warmer van...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
Die rookmelders af laten gaan en dan bellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Maar het was te laat voor andere leuke dingenquote:
Je moet ook geen paasvuur makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Beginnen in het zuid-oosten met een NNW wind. En dan een flinke vuurstorm starten. Zijn we ook gelijk van Den Haag en met een beetje geluk Amsterdam afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze Crooswijk en Kralingen maar met rust laten
Straks gebruiken aan de telefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
ben ondertussen in staat het kantoor van die kutwoningbouw te verbouwen...
( jezus ik word ik razendsnel labiel als ik niet slaap...)
Echt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet een niet al te groot vuurtje zijn lijkt mij, als je er niet een heel groot vuur van wil maken dan. Voor je het weet staat je afzuigkap in de hens. En klein vuurtje wordt het niet echt warmer van...
Pan met heet water opzetten? Geen idee of het werkt trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb geen gasfornuis maar n keramische plaatoh en ik bezit geen bloempotten, bloemen gaan altijd dood bij mij
Dat is dan wel weer jammer, al zou ik er rustig voor te laat komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die rookmelders af laten gaan en dan bellenEn dan terloops noemen dat het de rookmelders zijn omdat je al begonnen was aan de voordeur
![]()
[..]
Maar het was te laat voor andere leuke dingen
Bazenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, gaat ie weer zeuren enzo
moeten ze me wel eerst doorverbindenquote:
Mja hij komt nog wel eens te laatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer, al zou ik er rustig voor te laat komen
Hebben ze doorkies nummers? Ik tel wel eens gewoon een paar nummers bij het algemene nummer op (werkt vrijwel altijd als het eindigd op 00) dan gaat het vaak snellerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moeten ze me wel eerst doorverbinden
En daar een kruik mee vullen, blijf je nog een beetje warm tenminste. Of mbv een waterkoker, als je die hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pan met heet water opzetten? Geen idee of het werkt trouwens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja hij komt nog wel eens te laatOP zijn werk dus
Dank je, had je niet hoeven doenquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |