Heb geen gasfornuis maar n keramische plaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bloempot op de kop er overheen(tip ooit gezien in een reportage over zwervers
)
Met als resultaat heel veel vuurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer was platbombarderen toch?
Zou niet de 1e keer zijn dat t gebeurdquote:
T is een schone verbranding, dus moet goed kunnen, zolang je maar iets ventileerd voor zuurstofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
K vrees dat hier de rookmelders uit hun plaat gaan als ik dat doe
Ik vind het best zolang ze Crooswijk en Kralingen maar met rust latenquote:
Moet een niet al te groot vuurtje zijn lijkt mij, als je er niet een heel groot vuur van wil maken dan. Voor je het weet staat je afzuigkap in de hens. En klein vuurtje wordt het niet echt warmer van...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
Die rookmelders af laten gaan en dan bellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Maar het was te laat voor andere leuke dingenquote:
Je moet ook geen paasvuur makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Beginnen in het zuid-oosten met een NNW wind. En dan een flinke vuurstorm starten. Zijn we ook gelijk van Den Haag en met een beetje geluk Amsterdam afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze Crooswijk en Kralingen maar met rust laten
Straks gebruiken aan de telefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
ben ondertussen in staat het kantoor van die kutwoningbouw te verbouwen...
( jezus ik word ik razendsnel labiel als ik niet slaap...)
Echt welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet een niet al te groot vuurtje zijn lijkt mij, als je er niet een heel groot vuur van wil maken dan. Voor je het weet staat je afzuigkap in de hens. En klein vuurtje wordt het niet echt warmer van...
Pan met heet water opzetten? Geen idee of het werkt trouwens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb geen gasfornuis maar n keramische plaatoh en ik bezit geen bloempotten, bloemen gaan altijd dood bij mij
Dat is dan wel weer jammer, al zou ik er rustig voor te laat komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Die rookmelders af laten gaan en dan bellenEn dan terloops noemen dat het de rookmelders zijn omdat je al begonnen was aan de voordeur
![]()
[..]
Maar het was te laat voor andere leuke dingen
Bazenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, gaat ie weer zeuren enzo
moeten ze me wel eerst doorverbindenquote:
Mja hij komt nog wel eens te laatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer, al zou ik er rustig voor te laat komen
Hebben ze doorkies nummers? Ik tel wel eens gewoon een paar nummers bij het algemene nummer op (werkt vrijwel altijd als het eindigd op 00) dan gaat het vaak snellerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moeten ze me wel eerst doorverbinden
En daar een kruik mee vullen, blijf je nog een beetje warm tenminste. Of mbv een waterkoker, als je die hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pan met heet water opzetten? Geen idee of het werkt trouwens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja hij komt nog wel eens te laatOP zijn werk dus
Dank je, had je niet hoeven doenquote:
quote:
quote:
Redial!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
aaaaaargghhhh die suckers verbreken de verbinding omdat de wachttijd te lang is![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor mn geklaag en gezeik hoor, maar gdvdmme ik ben even woest
Is er geen spoedlijn? Of probeer mijn idee van zo net eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
aaaaaargghhhh die suckers verbreken de verbinding omdat de wachttijd te lang is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Voorjaar is leukerquote:
Ach is gewoon een kleinigheidje voor alle mede singlesquote:
pitta broodjes met ham en kaasquote:
En dan vrouwen van je lijstje afstrepen omdat verborgen minpunten te voorschijn komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb zin in de zon op mijn gezicht, zomerjurkjes, liggen in het zonnetje in het gras...
Oeh, doe mij dan maar die jus en een pita broodje, thanks!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ach is gewoon een kleinigheidje voor alle mede singles
[..]
pitta broodjes met ham en kaasen nog de laatste oliebol die mijn ma gisteren heeft gebakken.
met een jus d' orange (vers geperst\)en een bakkie koffie
komt eraanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, doe mij dan maar die jus en een pita broodje, thanks!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan vrouwen van je lijstje afstrepen omdat verborgen minpunten te voorschijn komen![]()
andere vrouwen erop zetten omdat pluspunten te voorschijn komen
hetzelfde geld andersom ook hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan vrouwen van je lijstje afstrepen omdat verborgen minpunten te voorschijn komen![]()
Ik zou een eigen monteur bellen en de woningbouw de rekening sturenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stingeltjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik nou ook toen ik vaochtend bij de bushalte stond
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Jij zeikerd. Je zou godverdorie blij mogen zijn met iemand als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
of als je de mogelijkheid hebt gewoon bij die gasten op de deur staan bonken netzolang tot ze er wat aan doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een eigen monteur bellen en de woningbouw de rekening sturen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sjongejonge, ik gaf alleen maar aan dat het mij nog nooit is overkomen. Er wordt weer veel te lang op doorgegaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens ik had het toch niet over jou.
Damn domme doos!
Ik had het over mannen die vrouwen in het algemeen vaak dom noemen.
Niet alles gaat over jou hoor
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik jou er af zou strepen
Nee, jij wel op de mijne dacht je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Eindelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn redder is ereen dikke kale vijftiger met allemaal imposant gereedschap ( in zn tas
)
Bespring 'm pas als de verwarming het doet he!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn redder is ereen dikke kale vijftiger met allemaal imposant gereedschap ( in zn tas
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eindelijk
Pas op voor de bouwvakkersdecolette's
Philips LivingColorsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
Zo'n philips lamp.. Die al die kleurtjes heeft. Mood nog iets.. Hoe heet zo'n lamp?
Living oh wacht sting heeft het al gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
Zo'n philips lamp.. Die al die kleurtjes heeft. Mood nog iets.. Hoe heet zo'n lamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |