boeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want er zit altijd wel een vent tussen waarbij dat niet werkt
De koffie mag je wel laten zitten danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je een man het beste wakker kan maken met koffie op bed of seks.
Dan zit het wel goed met het humeur
Bij die van mij werkt sex altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want er zit altijd wel een vent tussen waarbij dat niet werkt
Ik wist niet dat eens dat er een verduistering was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja hè? Ik ben verzot op dat soort natuurverschijnselen.
Een hele tijd geleden was in frankrijk een gehele verduistering, vlak bij het huis van mijn zus. Daar was ik ook bij (net erboven, dus 95% verduistering ofzo) very nice
Bij de meeste mannen wel geloof ikquote:
Een Pez ding?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Eigenlijk weer niet heel jofel geslapen eigenlijk. Maar roomie is terug, so all is well
En ze heeft een t-shirt voor me meegenomen en een snoepjescontainer die eruit ziet als een mushroom uit super mario.
Ik hoef er niet voor op te staan, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk uit op het westengeen zin om op t balkon te gaan staan kijken
ik zie hier ook niks geks... Of ist alweer voorbij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:10 schreef ArTiC het volgende:
Ik weet niet of we hier een andere zon hebben maar er is weinig verduisterd aan volgens mij.
There's your problem.quote:
9:15 uur zou de verduistering op het hoogtepunt zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie hier ook niks geks... Of ist alweer voorbij?
Is dat een uitdaging?quote:
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwenquote:
Vertel dat aan peuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwen.
Hoe meer vrouwen, hoe meer gezeik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwen.
Ik ben hier niet om amateurs op te leidenquote:
No woman, no cry!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om amateurs op te leiden.
Blaas ze op!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie helemaal geen zon, kloteflats hier zitten ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |