Uh, dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:55 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zelfs nog even latijn gehad en geloof me, je hebt niks gemist.
Ik wilde juist altijd spaanse les.
zonde van tt, meer wilde ik er niet mee zeggen techie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik zei al dat mijn Spaans erg roestig was.
ik heb toevallig vandaag een cd van lionel richie gekregen. morgen eens goed luisteren, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag, want daar schaam ik me niet voor hoor.
Hij heeft ook best veel goed spul. Maar nu echt weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:17 schreef dawg het volgende:
ik heb toevallig vandaag een cd van lionel richie gekregen. morgen eens goed luisteren, ben wel benieuwd.
Welke artiest heeft de CD gemaakt dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 03:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb toevallig vandaag een cd van lionel richie gekregen. morgen eens goed luisteren, ben wel benieuwd.
Ja! Lang! Voelde me gisteravond echt beroerd dus ben rond 21:00 naar bed gegaan. Als een blok geslapen.quote:
Minder lang, was gisteravond pas kwart over 10 thuis van werk..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Lang! Voelde me gisteravond echt beroerd dus ben rond 21:00 naar bed gegaan. Als een blok geslapen.
Jij?
Lekkere werkdag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Minder lang, was gisteravond pas kwart over 10 thuis van werk..en nu weer mezelf aan het
mooi
maken voor nog een dagje fijn werken!
hoe voel je je nu? beterder?
Q. Je kan natuurlijk altijd perfectie nastreven en 100% beter dan ...... worden, maar dat is haast onmogelijk..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere werkdag!
Voel me nu minder slecht maar nog steeds niet 100% beter.
Ik!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Je kan natuurlijk altijd perfectie nastreven en 100% beter dan ...... worden, maar dat is haast onmogelijk..
Maar!!!! Als iemand er is die het kan, dan ben jij het wel! GO 4 IT!
Dank je, ik woon nog in Utrechtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, dat doe je maar als je dood bent. Of in Almere woont.
Dan heb je lekker lang wat aan de dag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niet waarom ik elke ochtend even wakker word om 5 uur
Nee want ik word wakker, kijk hoe laat het is en val weer in slaap. En dan zonder wekker wakker rond kwart voor 7quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan heb je lekker lang wat aan de dag!!
Je raadt nooit wat er in de aanbieding is bij de Makro nuquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat er in de aanbieding is bij de Makro nu
quote:
quote:
Alsof ik 15 kilo opkrijg, doe een week met een netje van 2 kiloquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar moest ik ook wel om lachen
pagina 32, ¤0,35/st
Ik snap dat horeca dt wel op krijgt met een weekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik 15 kilo opkrijg, doe een week met een netje van 2 kilo
Of een weekendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat horeca dt wel op krijgt met een week
Ook wel. Daarom vind ik het ook altijd wel grappig om door de Makro te lopen, je ziet duidelijk welke zaken prive gekocht worden en welke zaken voor/door organisaties.quote:
Dan maar hopen dat die ook komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguhzit met mn slaperige harses op de cv monteur te wachten, hopelijk komt ie snel
Ze waren rond de Kerst de hele nacht open, was er een nieuwsploeg naartoe gegaan. Zag je alleen maar mensen met een paar losse dingetjes in de kar om twee uur 's nachtsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel. Daarom vind ik het ook altijd wel grappig om door de Makro te lopen, je ziet duidelijk welke zaken prive gekocht worden en welke zaken voor/door organisaties.
gisteren beloofde de beste man tussen 9 en 10 te komen, ben benieuwdquote:
Ze waren de week voor en na kerst ook tot 24u wakker, na 22u kwam er niemand meer. Fijn voor je cijfersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren rond de Kerst de hele nacht open, was er een nieuwsploeg naartoe gegaan. Zag je alleen maar mensen met een paar losse dingetjes in de kar om twee uur 's nachts
Mag wel in mn kofferbak hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n krat van 15 kilo krijg ik niet eens mee naar huis
Zonsverduistering?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Hallo, zonsverduistering? Is een goeie, ik zie helemaal geen zon.
Ik vind echt niks op nu.nlquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er zou vanochtend een zonsverduistering zijn. Nu, zeg maar.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, er zou vanochtend een zonsverduistering zijn. Nu, zeg maar.
Ja, dat laatste vond ik ook al toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind echt niks op nu.nl![]()
t is wel raar licht
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/01_januari/03/binnenland/zonsverduistering-slecht-te-zien.xmlquote:
Brakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:54 schreef Yuki het volgende:
Toch best lekker om eens met een goed humeur wakker te worden
Hoe is het met jullie allemaal?
Moe en hoopvolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:54 schreef Yuki het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:54 schreef Yuki het volgende:
Cool! Bedankt! Ik heb hem net een paar tellen gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/01_januari/03/binnenland/zonsverduistering-slecht-te-zien.xml
Ik ook, zag er best cool uitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cool! Bedankt! Ik heb hem net een paar tellen gezien
Nu zit ie teveel in de wolken
Fijn om te horen!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:54 schreef Yuki het volgende:
Ik heb geleerd dat je een man het beste wakker kan maken met koffie op bed of seks.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Wakker worden met een goed humeur is vrijwel onmogelijk, maar dat trekt meestal met 15 min wel weer bij.
Ik kon hem vanaf hier net heel mooi zien!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Cool! Bedankt! Ik heb hem net een paar tellen gezien
Nu zit ie teveel in de wolken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je een man het beste wakker kan maken met koffie op bed of seks.
Dan zit het wel goed met het humeur
ik kijk uit op het westenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kon hem vanaf hier net heel mooi zien!![]()
Nu idd weer achter de wolken.
Nee want er zit altijd wel een vent tussen waarbij dat niet werktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil je die handleidig doorgeven aan alle andere vrouwen?
Ja hè? Ik ben verzot op dat soort natuurverschijnselen.quote:
boeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want er zit altijd wel een vent tussen waarbij dat niet werkt
De koffie mag je wel laten zitten danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je een man het beste wakker kan maken met koffie op bed of seks.
Dan zit het wel goed met het humeur
Bij die van mij werkt sex altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want er zit altijd wel een vent tussen waarbij dat niet werkt
Ik wist niet dat eens dat er een verduistering was.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja hè? Ik ben verzot op dat soort natuurverschijnselen.
Een hele tijd geleden was in frankrijk een gehele verduistering, vlak bij het huis van mijn zus. Daar was ik ook bij (net erboven, dus 95% verduistering ofzo) very nice
Bij de meeste mannen wel geloof ikquote:
Een Pez ding?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
Eigenlijk weer niet heel jofel geslapen eigenlijk. Maar roomie is terug, so all is well
En ze heeft een t-shirt voor me meegenomen en een snoepjescontainer die eruit ziet als een mushroom uit super mario.
Ik hoef er niet voor op te staan, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kijk uit op het westengeen zin om op t balkon te gaan staan kijken
ik zie hier ook niks geks... Of ist alweer voorbij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:10 schreef ArTiC het volgende:
Ik weet niet of we hier een andere zon hebben maar er is weinig verduisterd aan volgens mij.
There's your problem.quote:
9:15 uur zou de verduistering op het hoogtepunt zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie hier ook niks geks... Of ist alweer voorbij?
Is dat een uitdaging?quote:
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwenquote:
Vertel dat aan peuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwen.
Hoe meer vrouwen, hoe meer gezeik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, alle vrouwen.
Ik ben hier niet om amateurs op te leidenquote:
No woman, no cry!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om amateurs op te leiden.
Blaas ze op!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie helemaal geen zon, kloteflats hier zitten ervoor.
Ik voel me niet aangesprokenquote:
Damn, wat ben ik sloomquote:
quote:
+1quote:
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beterquote:
Helaas wordt de sex dan met de tijd hoe meer hoe minderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beter
quote:
En dan maar zeiken dat "wij" zo zeiken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beter
Dat ligt toch echt aan het zeikwijf die je treft dan (als jouw libido het zelfde blijft).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas wordt de sex dan met de tijd hoe meer hoe minder
En ons dom noemen hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan maar zeiken dat "wij" zo zeiken.
Waarom denk je dat ik niet meer samen woonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het zeikwijf die je treft dan (als jouw libido het zelfde blijft)
Dat is me eigenlijk nog maar zelden gebeurdquote:
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer samen woon(nouja, er was ook wel meer)
Maar ik ben een twijfelkont vandaagquote:
Uhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is me eigenlijk nog maar zelden gebeurd
Zeikerd dan weer wel
Geeft ze mannen geen kans voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Jij hebt nog nooit gemerkt dat mannen zichzelf beter, slimmer enz voelen?
Het was ook niet de hoofdreden, overigens trok het helemaal bij toen we uit elkaar warenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijf
En toch ga ik hem er niet voor verlaten
nee, zo slim en opmerkzaam is ze nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl trommelt met haar vingers op tafel... keteldude zou er tussen negen en tien zijn en het is alweer bijna kwart voor tien.. .
heb er een slecht voorgevoel bij
Als die er om 10u niet is, meteen bellen! Je zou ze 1e zijn toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl trommelt met haar vingers op tafel... keteldude zou er tussen negen en tien zijn en het is alweer bijna kwart voor tien.. .
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, zo slim en opmerkzaam is ze niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, zo slim en opmerkzaam is ze niet.
Ach, je moet wat he, kan ook roepen dat het een enorme kutochtend is, maar het leven is veel te kort voor een slecht humeur.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, je moet wat he, kan ook roepen dat het een enorme kutochtend is, maar het leven is veel te kort voor een slecht humeur.
dat is helaas niet mn grootste talentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!
Bellen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Iedere relatie heeft dipjes in het seksleven. Om elkaar daarvoor te verlaten lijkt mij ook te ver gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijf
En toch ga ik hem er niet voor verlaten
Dat zou ik gisteren al gedaan hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!
LOL, herkenbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef Tally het volgende:
Pfff kweenie of ik me lichamelijk nou beter of slechter voel dan gister
Al moet ik er vandaag wel even uit. Kussentje kopen en boodschappen doen.
Anders heb ik weer de helft van de boodschappen als ik het aan hubbie vraag
tis nog geen tien uurquote:
Nou en!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis nog geen tien uurik wacht nog ff af ( ben ik hier gdvdmme weer zo vroeg voor opgestaan
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis nog geen tien uurik wacht nog ff af ( ben ik hier gdvdmme weer zo vroeg voor opgestaan
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Gewoon bellen. Zeggen dat je nog meer te doen hebt en dat het schandalig is dat je al 2 dagen in de kou zit.
Kom op zeg beetje van je afbijten hoor
Jawel, maar ik ben zelden dom genoemdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Nee maar dit duurt nu wel heel lang hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is helaas niet mn grootste talent
Ik bel hem gister: Lief wil je groenten mee nemen EN vlees. O en brood hebben we ook nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, herkenbaarmn vader komt 1x per jaar in de supermarkt ofso
en dan gaat mn moeder alsnog mee omdat die anders idd de helft vergeet
Ja maar daar had ik het niet over.quote:
Mijn man lost normaal gesproken dingen op door verstandig te praten. De laatste keer toen onze cv lekte en die mevrouw mijn man probeerde duidelijk te maken dat ze hier voor niet zouden langs komen (terwijl zij de schuldige waren aan dit probleem) is hij helemaal uit zijn dak gegaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bel hem gister: Lief wil je groenten mee nemen EN vlees. O en brood hebben we ook nodig.
Komt hij thuis met groenten en brood. Waar is het vlees? O dacht niet dat we die nodig hadden.
Ik vroeg het je nog! Ja maar er lag nog een hamburger van gister. Uhm nee hoor, daarbij JIJ wil als jus over je eten en daar heb je toch echt vlees voor nodig aangezien jij die aanmaaktroep niet lekker vind. O ja
Dat komt omdat je tieten hebt, WIJ zijn niet dom genoeg om zoiets tegen je te zeggenquote:
ja ik weetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Gewoon bellen. Zeggen dat je nog meer te doen hebt en dat het schandalig is dat je al 2 dagen in de kou zit.
Kom op zeg beetje van je afbijten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |