Lekkere werkdag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Minder lang, was gisteravond pas kwart over 10 thuis van werk..en nu weer mezelf aan het
mooi
maken voor nog een dagje fijn werken!
hoe voel je je nu? beterder?
Q. Je kan natuurlijk altijd perfectie nastreven en 100% beter dan ...... worden, maar dat is haast onmogelijk..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekkere werkdag!
Voel me nu minder slecht maar nog steeds niet 100% beter.
Ik!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Je kan natuurlijk altijd perfectie nastreven en 100% beter dan ...... worden, maar dat is haast onmogelijk..
Maar!!!! Als iemand er is die het kan, dan ben jij het wel! GO 4 IT!
Dank je, ik woon nog in Utrechtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, dat doe je maar als je dood bent. Of in Almere woont.
Dan heb je lekker lang wat aan de dag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niet waarom ik elke ochtend even wakker word om 5 uur
Nee want ik word wakker, kijk hoe laat het is en val weer in slaap. En dan zonder wekker wakker rond kwart voor 7quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan heb je lekker lang wat aan de dag!!
Je raadt nooit wat er in de aanbieding is bij de Makro nuquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat er in de aanbieding is bij de Makro nu
quote:
quote:
Alsof ik 15 kilo opkrijg, doe een week met een netje van 2 kiloquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar moest ik ook wel om lachen
pagina 32, ¤0,35/st
Ik snap dat horeca dt wel op krijgt met een weekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik 15 kilo opkrijg, doe een week met een netje van 2 kilo
Of een weekendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat horeca dt wel op krijgt met een week
Ook wel. Daarom vind ik het ook altijd wel grappig om door de Makro te lopen, je ziet duidelijk welke zaken prive gekocht worden en welke zaken voor/door organisaties.quote:
Dan maar hopen dat die ook komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguhzit met mn slaperige harses op de cv monteur te wachten, hopelijk komt ie snel
Ze waren rond de Kerst de hele nacht open, was er een nieuwsploeg naartoe gegaan. Zag je alleen maar mensen met een paar losse dingetjes in de kar om twee uur 's nachtsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel. Daarom vind ik het ook altijd wel grappig om door de Makro te lopen, je ziet duidelijk welke zaken prive gekocht worden en welke zaken voor/door organisaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |