Damn, wat ben ik sloomquote:
quote:
+1quote:
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beterquote:
Helaas wordt de sex dan met de tijd hoe meer hoe minderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beter
quote:
En dan maar zeiken dat "wij" zo zeiken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten dat en toch gaan ze voor hoe meer hoe beter
Dat ligt toch echt aan het zeikwijf die je treft dan (als jouw libido het zelfde blijft).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas wordt de sex dan met de tijd hoe meer hoe minder
En ons dom noemen hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan maar zeiken dat "wij" zo zeiken.
Waarom denk je dat ik niet meer samen woonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het zeikwijf die je treft dan (als jouw libido het zelfde blijft)
Dat is me eigenlijk nog maar zelden gebeurdquote:
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer samen woon(nouja, er was ook wel meer)
Maar ik ben een twijfelkont vandaagquote:
Uhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is me eigenlijk nog maar zelden gebeurd
Zeikerd dan weer wel
Geeft ze mannen geen kans voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Jij hebt nog nooit gemerkt dat mannen zichzelf beter, slimmer enz voelen?
Het was ook niet de hoofdreden, overigens trok het helemaal bij toen we uit elkaar warenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijf
En toch ga ik hem er niet voor verlaten
nee, zo slim en opmerkzaam is ze nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl trommelt met haar vingers op tafel... keteldude zou er tussen negen en tien zijn en het is alweer bijna kwart voor tien.. .
heb er een slecht voorgevoel bij
Als die er om 10u niet is, meteen bellen! Je zou ze 1e zijn toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl trommelt met haar vingers op tafel... keteldude zou er tussen negen en tien zijn en het is alweer bijna kwart voor tien.. .
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, zo slim en opmerkzaam is ze niet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, zo slim en opmerkzaam is ze niet.
Ach, je moet wat he, kan ook roepen dat het een enorme kutochtend is, maar het leven is veel te kort voor een slecht humeur.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, je moet wat he, kan ook roepen dat het een enorme kutochtend is, maar het leven is veel te kort voor een slecht humeur.
dat is helaas niet mn grootste talentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!
Bellen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Iedere relatie heeft dipjes in het seksleven. Om elkaar daarvoor te verlaten lijkt mij ook te ver gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen. Hier is de frequentie ook een stuk minder. Maar dat ligt niet aan dit zeikwijf
En toch ga ik hem er niet voor verlaten
Dat zou ik gisteren al gedaan hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt uit mijn vel springen onderhand hoor!
LOL, herkenbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef Tally het volgende:
Pfff kweenie of ik me lichamelijk nou beter of slechter voel dan gister
Al moet ik er vandaag wel even uit. Kussentje kopen en boodschappen doen.
Anders heb ik weer de helft van de boodschappen als ik het aan hubbie vraag
tis nog geen tien uurquote:
Nou en!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis nog geen tien uurik wacht nog ff af ( ben ik hier gdvdmme weer zo vroeg voor opgestaan
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis nog geen tien uurik wacht nog ff af ( ben ik hier gdvdmme weer zo vroeg voor opgestaan
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Gewoon bellen. Zeggen dat je nog meer te doen hebt en dat het schandalig is dat je al 2 dagen in de kou zit.
Kom op zeg beetje van je afbijten hoor
Jawel, maar ik ben zelden dom genoemdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Nee maar dit duurt nu wel heel lang hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is helaas niet mn grootste talent
Ik bel hem gister: Lief wil je groenten mee nemen EN vlees. O en brood hebben we ook nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, herkenbaarmn vader komt 1x per jaar in de supermarkt ofso
en dan gaat mn moeder alsnog mee omdat die anders idd de helft vergeet
Ja maar daar had ik het niet over.quote:
Mijn man lost normaal gesproken dingen op door verstandig te praten. De laatste keer toen onze cv lekte en die mevrouw mijn man probeerde duidelijk te maken dat ze hier voor niet zouden langs komen (terwijl zij de schuldige waren aan dit probleem) is hij helemaal uit zijn dak gegaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bel hem gister: Lief wil je groenten mee nemen EN vlees. O en brood hebben we ook nodig.
Komt hij thuis met groenten en brood. Waar is het vlees? O dacht niet dat we die nodig hadden.
Ik vroeg het je nog! Ja maar er lag nog een hamburger van gister. Uhm nee hoor, daarbij JIJ wil als jus over je eten en daar heb je toch echt vlees voor nodig aangezien jij die aanmaaktroep niet lekker vind. O ja
Dat komt omdat je tieten hebt, WIJ zijn niet dom genoeg om zoiets tegen je te zeggenquote:
ja ik weetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Gewoon bellen. Zeggen dat je nog meer te doen hebt en dat het schandalig is dat je al 2 dagen in de kou zit.
Kom op zeg beetje van je afbijten hoor
Mijn man was een mama's kindje. Waar overigs niets meer van te merken isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij heeft nooit op zichzelf gewoond?
Overigens liet ik mn ex altijd t boodschappenlijstje mailen, dan wist ik zeker dat ik niks vergat
dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man lost normaal gesproken dingen op door verstandig te praten. De laatste keer toen onze cv lekte en die mevrouw mijn man probeerde duidelijk te maken dat ze hier voor niet zouden langs komen (terwijl zij de schuldige waren aan dit probleem) is hij helemaal uit zijn dak gegaan.
Zo had ik hem nog nooit horen praten en tekeer gaan
Hij sloeg meteen weer doorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusben niet gewend om zelf op mn hoogste poten dingen te moeten fixen.. dus moet t nog een beetje leren denk
Oh dat kan ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dusben niet gewend om zelf op mn hoogste poten dingen te moeten fixen.. dus moet t nog een beetje leren denk
Moet je echt doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik soms. Maar tijdens mijn zwangerschap zekerquote:
jij hebt ook n kereltje te verdedigen enzoquote:
Ik kan ook pas vanaf mn 21e wassen ofsoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man was een mama's kindje. Waar overigs niets meer van te merken is
Op sommige dingen zoals de boodschappen en voorheen de was na![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik soms. Maar tijdens mijn zwangerschap zekerHelemaal als het om eten gaat.
Bij de Mac ben ik verleden keer zo uitgevallenIk heb die jongen daarna ook niet meer achter de balie gezien
Mijn man is sinds augustus vorig jaar gaan strijken. Wassen deed hij sporadisch. Maar in augustus lag ik in het ziekenhuis en mocht ik toen ik er uit kwam niets meer doen in het huishouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan ook pas vanaf mn 21e wassen ofsoging tot die tijd om de week naar mn ouders met twee tassen vol was
Toen ging ik alleen emigreren, om de week vliegen werd wat duur
Hij wilde me koude patat laten eten omdat ik moest wachten op de hamburgers die nog niet klaar warenquote:
Ik ook.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is sinds augustus vorig jaar gaan strijken. Wassen deed hij sporadisch. Maar in augustus lag ik in het ziekenhuis en mocht ik toen ik er uit kwam niets meer doen in het huishouden.
Zijn moeder heeft toen nog aangeboden om 2 keer in de week langs te komen voor de was en de rest van het huishouden. Maar dat vond hij niet nodig. En eerlijk: Hij doet het perfect!
Ze komen je burger dan toch gewoon later brengen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wilde me koude patat laten eten omdat ik moest wachten op de hamburgers die nog niet klaar warenHij zette die zak met patat een half uur onder de lamp
Daar word het echt niet lekkerder van hoorDat heb ik hem ook gezegd
Ik wilde alles meenemen. En normaal gesproken dan krijg je alles opnieuw. Als de burgers klaar zijn, krijg je nieuw patat en komen ze halen. Dit keer ben ik blijven wachten aan de zijkant van de balie want het was best druk en geen zitplaats meer om te wachten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze komen je burger dan toch gewoon later brengen?En ik heb nog nooit een half uur hoeven wachten, dan ben ik al lang en breed weg
zonder kachel jaquote:
Haha, ik zie zo'n jongen al helemaal in elkaar kruipenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde alles meenemen. En normaal gesproken dan krijg je alles opnieuw. Als de burgers klaar zijn, krijg je nieuw patat en komen ze halen. Dit keer ben ik blijven wachten aan de zijkant van de balie want het was best druk en geen zitplaats meer om te wachten.
Zag ik dat hij die zak er neer zette en ik die zak weer mee kreeg. Nou mooi niet dus!
Mijn man wist ook niet wat hij hoorde toen ik er uit mijn dak ging
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zonder kachel ja
/ zeikerige zuurpruimmodus
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zonder kachel ja
/ zeikerige zuurpruimmodus
niet na twee nachten amper slapen van de kouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houden
Je eigen boos maken over de monteur die maar niet komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg activiteiten om het warm te krijgen/houden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt ook n kereltje te verdedigen enzoscheelt wel denk ik
Ik kan t bijvoorbeeld prima als het voor mn werk is of als ik iets voor mn clienten @ work moet regelen..
Vind mezelf gewoon niet zo bijster belangrijk denk ik
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je eigen boos maken over de monteur die maar niet komt
Is die er al? En zo nee, heb je al gebeld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet na twee nachten amper slapen van de kouik ben echt zwaar chago...
hang alweer tien minuten in de wacht bij de woningbouwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
[..]
Is die er al? En zo nee, heb je al gebeld?
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Kut, mijn baas komt eerder terug uit het buitenland. Daar gaat de eerste week fijn door kunnen werken zonder hem.
Je had het letterlijk over dom genoemd wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik het niet over.
Wel goed lezen he!
En heus wel dat ook jij dom bent genoemd!
In de kachel/openhaard? Denk niet dat ze die heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot was
Mens ik had het toch niet over jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had het letterlijk over dom genoemd wordenik lees prima
ik woon niet op n boerderij in twentequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vuurtje stoken. Hebben wij ook gedaan toen de cv kapot was
Ik werd vanmorgen wakker van een koude kontquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je em niet onder de deken vandaan stekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker van een koude kont
De mijne![]()
ahw,das ook kutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne![]()
Had hubby de deken gepikt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne![]()
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon niet op n boerderij in twente![]()
ben nu weer in dikke trui en fleecedekentje modus... brrrrr
Uhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je em niet onder de deken vandaan steken
Jaquote:
Dat is dan wel weer lief van hemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDat deed ik niet
[..]
JaMaar die heeft hem ook weer warm gewreven.
weet ik tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
bloempot op de kop er overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nee, gewoon op 't fornuis, afzuigkap aan voor de rook. Werkt super.
Dat is dan weer primaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
UhmDat deed ik niet
[..]
JaMaar die heeft hem ook weer warm gewreven.
Vorige keer was platbombarderen toch?quote:
Ja idd, gaat ie weer zeuren enzoquote:
Heb geen gasfornuis maar n keramische plaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bloempot op de kop er overheen(tip ooit gezien in een reportage over zwervers
)
Met als resultaat heel veel vuurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer was platbombarderen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |