http://www.meerdanlicht.n(...)afoKYCFdc43godIVPsmgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij een vriendin van me thuis veranderd hij ook gewoon van kleur. Daar heeft hubbie het gezien en zoiets wil hij nu hebben aangezien het donker is in de huiskamer.
Mij lijkt het ook niet veel maar ik wil eens kijken wat die achterlijke lampen kosten.
Ja, iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idioten somsalsof 12 ton aan staal wel ff stopt
quote:
kan me niet herinneren ooit iets anders te hebben gelezen van julliequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jij ook al? Ik ben vreselijk vandaag.
Jammer voor hem maar dat word hem dus nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.meerdanlicht.n(...)afoKYCFdc43godIVPsmg
Kost duur
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het alleen leuk als ze op groen staan!Staan bij jou de verkeerslichten wel eens op blauw dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het alleen leuk als ze op groen staan!Ik heb echt altijd de pech dat juist de verkeerslichten waar een flitspaal bij staat op oranje of zelfs rood springen als ik aan kom getuftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
fijn, iemand die weet wat die doetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
yay heel de hal vol met water
Bij de ABN hadden we een vergaderruimte helemaal verlicht met die dingen, dat was wel gaafquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.meerdanlicht.n(...)afoKYCFdc43godIVPsmg
Kost duur
Ik vind t vooral klote voor de chauffeur en de mensen in de bus. Die kerel boeit me dan niet zoveel eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd
Het ging echt net goed. Anders had die vent er echt onder gelegen. Pfffiieeuuw. Ben ook blij dat ik niet in die bus zat, zou me de tering hebben geschrokken
Rij je anders door rood dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd de pech dat juist de verkeerslichten waar een flitspaal bij staat op oranje of zelfs rood springen als ik aan kom getuft
Ja, dat dus. Maar 't is goed gegaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijn, iemand die weet wat die doet
[..]
Bij de ABN hadden we een vergaderruimte helemaal verlicht met die dingen, dat was wel gaafAf en toe reserveren we die nog wel eens.
[..]
Ik vind t vooral klote voor de chauffeur en de mensen in de bus. Die kerel boeit me dan niet zoveel eigenlijk.
Nee.quote:
euhmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:34 schreef STING het volgende:
[..]
Staan bij jou de verkeerslichten wel eens op blauw dan?
Oh ben jij er zo een? Stommerdquote:
you know LSDquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah. In combinatie met het hier en daar rondlopen van roze olifantjes zeker
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
kan me niet herinneren ooit iets anders te hebben gelezen van jullie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg jij
Dat heeft niks te maken met wat ik net opmerk
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een? Stommerd
Is ook wel een aantal uren werkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:44 schreef Tally het volgende:
Douchen! Aankleden! Bon van de lampen op zoeken (ik moet er onderdelen voor hebben, word nog leuk). Kussentje kopen. Boodschappen doen. En op de bank hangen.
Ik word al moe als ik het zo lees.
een schatje ben jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |