Leest je moeder nu mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WT ...
en hoi
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..
Verklaar je nader..
Heyquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verbazend genoeg... zou ze het wel kunnen doen, maar nee
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt liefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Bedelaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutje![]()
Long time kennisquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
tegen wie heb je gezegd dat je op Fok zat?
me likesquote:
* -Engel- is graag proefkonijntjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
me likes![]()
wil het binnenkort wel eens beter gaan leren, cursusje doen ofzomasseren is fijn
sluit maar aan naast peu en gas danquote:
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.
[..]
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.
Zoek de definitie van sport maar eens op.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..
Eerder een koekje pakken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik hap te snel.......
Wat ga ik daar aan doen?
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sluit maar aan naast peu en gas dan
ik kan niets teruglezen hier?!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaar
Wat ben je ook een wijf somsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
commentaar van wie?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |