Leest je moeder nu mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef -Engel- het volgende:
Oeps.... soms moet ik gewoon niet zeggen op welk forum ik zit
hoiquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... WT ...
en hoi
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Op techno kan je gewoon dansen hoor, het is geen gabber. En uh, salsa > tango.
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Darten behoort ook tot de categorie "sport", mja..
Verklaar je nader..
Heyquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Verbazend genoeg... zou ze het wel kunnen doen, maar nee
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt liefquote:Op maandag 3 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl masseert gasjes gespannen schouders en nek
Bedelaarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutjequote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat naast Gasol zitten en kijkt lief
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl laat gasol even zitten en gaat door met de nek van peutje![]()
Long time kennisquote:Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey![]()
tegen wie heb je gezegd dat je op Fok zat?
me likesquote:
* -Engel- is graag proefkonijntjequote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
me likes![]()
wil het binnenkort wel eens beter gaan leren, cursusje doen ofzomasseren is fijn
sluit maar aan naast peu en gas danquote:
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De term stampen werd gebruikt, dus die heb ik ook maar gepakt.
[..]
Competitie verband he. Dat jij het niks vind, maar het niet minder een sport.
Zoek de definitie van sport maar eens op.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik in competitieverband bedden ga opmaken, is dat dus ook een sport..
Eerder een koekje pakken.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef -Engel- het volgende:
Ik hap te snel.......
Wat ga ik daar aan doen?
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaarquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sluit maar aan naast peu en gas dan
ik kan niets teruglezen hier?!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta mn plekje af, kreeg net commentaar
Wat ben je ook een wijf somsquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
commentaar van wie?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er schijnt ook communicatie achter de schermen te zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan niets teruglezen hier?!
Openbaar maken! Alle vuige roddels willen we!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er schijnt ook communicatie achter de schermen te zijn
jaloerse vrouwspersonenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is tegen de policyquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Openbaar maken! Alle vuige roddels willen we!
doen we niet aan.. alles open en bloot gooien hier.. stelletje mietjes allemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaloerse vrouwspersonen?
Binnenkort welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je mag ook niet harder dan 120...
Laat ik wel aan jou over, als je pijltjes gooien een sport noemt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek de definitie van sport maar eens op.
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fokquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en je mag ook niet harder dan 120...
Best krom eigenlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fok
de ontzegging van fok is veel minder desastreus dan de bekeuring die je tegemoet kan zien bij 150 km/uquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar 140-150 levert me geen ontzegging van de rijbevoegdheid op, chat-logs plaatsen wel ontzegging van Fok
Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
En daar komt het kortzichtige weer om de hoek kijken. Dat jij iets niet vind, maar het niet meteen over het algemeen zo. Hoe graag je dat ook wilt.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over, als je pijltjes gooien een sport noemt.
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post editquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
de ontzegging van fok is veel minder desastreus dan de bekeuring die je tegemoet kan zien bij 150 km/u
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zittenquote:
je weet hoeveel ik post?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, die twee dagen. Of is het zo erg gesteld met je verslaving?
met 10 km/u kom je ook ergens weg...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja nog een voordeel, 150km/h kom je wel mee weg, een chat log, kunnen ze blijven zien, ook al is mn post edit
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er haken en ogen aan zouden zitten
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben te lekker om me druk te maken om smooth
Ik vind het wel edgy, eigenlijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
130 door de woonwijk vind zelfs ik te ver gaan
slinger msn maar aanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met 10 km/u kom je ook ergens weg...
mietjewel de bel aan zwengelen maar hem dan snel verstoppen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |