Alles is te leren, al is de tango wel moeilijkquote:
Ach, ik ben een snelle leerling.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is te leren, al is de tango wel moeilijk
Wat klinkt dat vuig bij jouquote:
moeilijk? een goede quickstep is lastigerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is te leren, al is de tango wel moeilijk
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).quote:
Jess..thats it. Mooie vent, die Javier.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Delerium geloof ik.. Met die rooie dingen op 't podium waar ie in kan zitten en ie zo terkeer gaat over vanalles..
Het was geen voornemen, meer een gedachte van een aspect dat enigszins veranderd moet worden.quote:
Quickstep is lastig om in de maat te blijven, de pasjes zijn niet moeilijk. Bij een tango is het mooi uitvoeren van de passen weer belangrijker.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moeilijk? een goede quickstep is lastiger
Ik vind het niets.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).
We just can't waitquote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jess..thats it. Mooie vent, die Javier.
[..]
Het was geen voornemen, meer een gedachte van een aspect dat enigszins veranderd moet worden.En ik zei dat het bijna het einde was van mijn tijdperk,,dus binnekort gebeurt dat wel hoor.
Ach,,je hebt het nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die de tango danst 3000010x sexier dan een vrouw die staat te stampen op techno of wat dan ook.
Ik las tamponquote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede tango is best opwindend. Het is namelijk een dans die draait om een vrouw die los wil breken en een man die haar moet controleren (man leid altijd bij het dansen uiteraard).
Die is geslotenquote:
Wie zegt dat ik dat nog niet heb meegemaakt? Hoe kan ik er dan ooit een mening over vormen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach,,je hebt het nog niet meegemaakt.
Je moet nodig eens Verlicht worden.
Omdat ik niet weet wat ik wilquote:Op maandag 3 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is geslotenen waarom niet samen met mij gegaan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |