quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Toevallig heb Antony & The Johnsons leren kennen via zomgergasten.
Geschoond, had er nog voor een jaar aan verwijderde berichten instaan waarvan ik dacht dat ze definitief verwijderd warenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef golfer het volgende:
TAV, je PM-box zit vol!
Opschonen die handel!
Zijn eerste CD kan ik goed helemaal horen moet ik zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi, maar niet om een hele LP van te luisteren
Hoe mooi ik het ook vind, ik snap het helemaal als mensen er niet naar kunnen luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Vork het volgende:
Ik krijg onaangename jeuk van Antony & the Johnsons. En ik ben wel wat gewend,want ik luister genoeg onaangename muziek waar ik helemaal geen problemen mee heb.
hier gaan er 11 sneden brood per dag door (bruin, meergranen, grof volkoren of pompoen pitten brood)quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij schrijven: 'behalve die ene nerd met zijn overvolle tupperware broodbak op je middelbare school' maar toch maar weg gelaten
Borisz?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Er is iemand heel hysterisch aan het twitteren over Wintergasten in mijn tijdlijn
ik heb je gepm'tquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed met een boekNu maar hopen dat mijn telefoon niet weer plots uit gaat
Ik snap ook op mijn beurt wel weer wat mensen er mooi aan vinden. Maar voor mij is het niet echt weggelegd.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Hoe mooi ik het ook vind, ik snap het helemaal als mensen er niet naar kunnen luisteren.
stoppen met drinken! tof, ben benieuwd of het je lukt! helemaal of gewoon stoppen met dronken worden?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
jaja, dat wordt tof, wordt tof!
maar ik ga stoppen met drinken, is m'n goede voornemen voor dit jaar![]()
En danku danku.
Gaat wel goedkomen. In het laatste jaar van m'n studie dat ik moet blokken kom ik er dan toch eindelijk achter hoe je goed moet studeren.![]()
Beter laat dan nooit.
Helemaal stoppen is het planquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stoppen met drinken! tof, ben benieuwd of het je lukt! helemaal of gewoon stoppen met dronken worden?
en ik ben ook heel goed in dingen op t laatste moment doen als het écht moet!
Waarom wil je er helemaal mee stoppen eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Helemaal stoppen is het planIk ga m'n best doen, maar als ik volgende week een slippertje maak, is dat niet zo erg.
Succes!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Helemaal stoppen is het planIk ga m'n best doen, maar als ik volgende week een slippertje maak, is dat niet zo erg.
Linzen zijn geen bonen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
Morgen hopelijk goed gesprek met scriptiebegeleider. Ik schiet alleen maar in de stress als ik er aan moet denken nu. Lang leve de miscomminucatie, ja ik heb ook fouten gemaakt maar zij gaat ook niet vrijuit.
hehe.. misschien moet ik ook maar eens een boek van hem aanschaffen! klinkt erg lekker! En magerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ainsley heeft best lekkere dingen eigenlijkNet mijn lunch EN avondeten in elkaar gedraaid
Noodles met tauge, gekookte kip en peultjes
Eerst als lunch morgen en dan 's avonds nog als avondeten. Saai, maar wel makkelijk
En weer eens wat anders dan brood
Kijk eerst de 22e mijn verzameling ff doorquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe.. misschien moet ik ook maar eens een boek van hem aanschaffen! klinkt erg lekker! En magerEn low carb maken is vrij eenvoudig
Heb hem ook, hij is wel leuk!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe.. misschien moet ik ook maar eens een boek van hem aanschaffen! klinkt erg lekker! En magerEn low carb maken is vrij eenvoudig
Ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bloes en golfer snappen hem![]()
Tezz ook![]()
Isa geloof ik ook
Oh, het betekent ook nog ietsquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz ook![]()
Isa geloof ik ook
Ik nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz ook![]()
Isa geloof ik ook
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef TAV74 het volgende:
Zo, even douchen en dan nog even lekker lezen in bed. Tot morgen allemaal
sinds gisteren?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes!
Ik zou het niet kunnen/willen, ben wel gestopt met doordeweeks drinken
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
Steer of P, kunnen jullie niet een android-appje maken voor het bijhouden van eten waar nederlandse producten al in staan?
Zundquote:Op maandag 3 januari 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee
Je kan wel een android-versie van mijn appje kopen en dan mijn database kopieren
Sinds gisteren inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sinds gisteren?
succes! in het begin zul je vast je wijntjes missen!
We zaten de DVD van Freek te kijken en ik zette hem even stil en kwam vervolgens bij Erica terecht op de TV en dat kijken we nu maar af en daarna dan ook nog 5 Jaar Later.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef borisz het volgende:
.
Ik kijk nu Erica Terpstra op NL1. Wel grappig om te zien.
Heb een PalmOS app sinds 2007 waarin mijn hele AH in verwerkt is geloof ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef LieLie het volgende:
Steer of P, kunnen jullie niet een android-appje maken voor het bijhouden van eten waar nederlandse producten al in staan?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb een PalmOS app sinds 2007 waarin mijn hele AH in verwerkt is geloof ik
Ik ga raar doen met bier op.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom wil je er helemaal mee stoppen eigenlijk?
THXquote:Op maandag 3 januari 2011 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes!
Ik zou het niet kunnen/willen, ben wel gestopt met doordeweeks drinken
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
AH Excellent Rudolf Rendier ijsjes, check
Nee, met 1 bier ben ik al iets slomer en waziger.quote:
Moet je juist meer drinken, kan je er beter tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, met 1 bier ben ik al iets slomer en waziger.
Ik word juist niet losser. En nee, ook niet dat van die dieren.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als in je gaat je aan dieren vergrijpen of je wordt wat losser?
Nee hoor. Goed voornemen welquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
Zitten jullie nu massaal mijn goede voornemen te ondermijnen?
Thx P!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je wordt mij
Ga je ook micro managen dan?
Ook succes!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wel een puik voornemen. Ik wil denk ik dit jaar ook veel minderen met drinken in het openbaar. Alleen thuis een wijntje bij het eten houden we erin.
Merk dat ik, met name 's nachts, als ik wat alcohol op heb gauw moe word en naar huis wil.
Na 1 glas al?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik eindig op plekken die ik nooit eerder heb gezien.
Het begon wel met 1 glas.quote:
DE-tjequote:
Dat is jouw tactiek?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Als je uitgaat, om en om doenBier Water Bier Water
quote:
Dat kan ik me ook niet echt voorstellen, neequote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit, voor ik aan de wijn ging. En nu ga ik niet meer echt 'uit' zoals jij denk ik
Saai, oud wijf geworden.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ooit, voor ik aan de wijn ging. En nu ga ik niet meer echt 'uit' zoals jij denk ik
Ik denk er al nieteens meer over na, zoveel blijf ik etenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
Ik denk echt zo vaak aan etendat herkennen jullie vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Een echte lekkerbek jijquote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Net bedacht dat ik morgen, voor bij de dikke courgette/ wortelsoep met een vleug hot kerrie, de flatbreads met gekarameliseerde ui en tijm ga maken
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef DarkElf het volgende:
Ik denk echt zo vaak aan etendat herkennen jullie vast wel
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt afwisselen met de Euroshopper Suikerwafels![]()
![]()
Lekker knusquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
Gezellig met z'n allen gaan slapen! Ik wil in het midden.
lielie >< pee... rijst >
saar >
<de
Nuchter Glucose of Cholesterol?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen bloed prikkenNuchter
Dus niet water drinken als ik wakker word en al helemaal niet eten
Hey ik werd wakker van dat laatstequote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Rijst kcal bomDat valt toch wel mee?
Ik gebruik 80 gram rijst voor een kommetje, dan eitje erbij, kom je op ongeveer 350 kcal uit, prima ontbijtje.
En de glycemische index van carbs worden drastisch verlaagd indien je ze met eiwit en vet nuttigt![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zal woensdag zwaaien naar je, weet jij waar woonpunt zit toevallig/misschien?
Orgieeeeeeeeeequote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
lielie >< pee... rijst >
saar >
<de
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Agossie Steer
Ik kan mijn nieuwe montuur nergens vinden, nieuwe collectie miki ninn, tikkie retro
nee niet gegetenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hellow
Heb je al gegeten als je woensdag hier komt?![]()
jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Als je Ja zegt, woensdag memo heb je de kamer dan?
* Stereotomy haalt zijn 'goed genoeg voor Hooters'-lijst tevoorschijnquote:
Serieus??quote:Op maandag 3 januari 2011 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jadus eerst naar woonpunt: sleutels halen,dan kijken, sleutels terug brengen
Wat jij wilquote:Op maandag 3 januari 2011 23:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind "bus" ook wel een optie
heb een hemadagkaart voor de trein dus pak de eerste trein na 9uurquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat jij wilKunt ook een fiets lenen op mijn pas, is maar 3 EUR.
Hoe laat kom je en wil je vantevoren wat eten of daarna?
Oh, dan ben ik in het ziekenhuis. Gaat niet door.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb een hemadagkaart voor de trein dus pak de eerste trein na 9uur
erna ook niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in het ziekenhuis. Gaat niet door.
geen idee hoe t loopt eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je de hele dag dan hier
Of wil je lunchen?![]()
Zuchtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee hoe t loopt eigenlijkweet oook niet hoe lang ik ed sleutels mee mag hebben
Glucose. Maar ik geloof dat ik cholesterol ook op het lijstje zag staanquote:
Wil jij Saar met DE laten knuffelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef rijsttafel het volgende:
lielie >< pee... rijst >
saar >
<de
Mja, in urine kan ook sporen van suiker zitten geloof ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
Glucose. Maar ik geloof dat ik cholesterol ook op het lijstje zag staanEn ik moet urine inleveren
Schijnt bij de algemene controle te horen tegenwoordig of zo
ja bahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:51 schreef Duderella het volgende:
God ik loop achter, maar ook op jetlag-wolkjes dus dat is het excuus. Wel drie episodes Boer Zoekt Vrouw teruggekeken en nu voel ik me wel weer heel erg 'thuis'.
Steer, ik begrijp dat je in de verhuizing zit naar je nieuwe studio. Sterkte. Hoe dichtbij ook, een verhuizing is altijd gedoe.![]()
DE, ik had nog een oude pagina openstaan van straks: Ik heb maar 30 'vrienden' of zo op facebook. Ik beperk het tot FOK en Leuke Jongens Van de Sportschool en een paar vriendinnen. Leuk om foto's te delen en dergelijke, meer niet.
O jeetje, zit jij er ook midden in richting Maastricht?quote:
geen flauw idee maar ik vind van welquote:
Ehhhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen flauw idee maar ik vind van welhoeveel zal ik nou te maken hebben met huisgenoten/de woningbouw
er is geen gemeenschappelijke zitruimte oid, of ik moet samen willen douchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehhh
Er is een reden waarom ik zo graag hier woon
Ja, ik zat gewoon in Appelscha namelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je anzichtskaarten lopen inscannen dude?![]()
![]()
Ik weet niet wat je in het ziekenhuis moet doen (hopelijk niets naars?), maar het is vast zo weer in orde gemaakt bij de balie. Daar zitten allemaal Puerto-Bluezz-types.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef PdeHoog het volgende:
GodgloeiendeIk ben mijn ziekenhuispapieren kwijt
Ik heb alleen de hele oude teruggevonden. Dat doet mij ernstig vermoeden dat ik mijn nieuwste versies heb weggeflikkerd bij operatie "grote schoonmaak"
Kost me morgen weer tijd
Me laten bijten door een vampier mishandelen door een dame van de bloed-afname waarna ik ook ff wat urinesporen achterlaat om zo mijn territorium af te bakenen ter ere van de jaarlijkse algehele suikercontrolequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:20 schreef Duderella het volgende:
Ik weet niet wat je in het ziekenhuis moet doen (hopelijk niets naars?), maar het is vast zo weer in orde gemaakt bij de balie. Daar zitten allemaal Puerto-Bluezz-types.
O gelukkug controle dus, ik schrok al een beetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Me laten bijten door een vampier mishandelen door een dame van de bloed-afname waarna ik ook ff wat urinesporen achterlaat om zo mijn territorium af te bakenen ter ere van de jaarlijkse algehele suikercontrole
En Dude, welkom terugIk heb je gemist hier
Kantikuhelpenmesgienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:20 schreef Duderella het volgende:
Ik weet niet wat je in het ziekenhuis moet doen (hopelijk niets naars?), maar het is vast zo weer in orde gemaakt bij de balie. Daar zitten allemaal Puerto-Bluezz-types.
Ow ik hááááát dit soort ptn, ja je bent ineens van een mens into een patient getransforzorgtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:29 schreef PdeHoog het volgende:
Nu echt slapen. Verzekeringspolis maar gekopieerdZullen ze vast heeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn
ik hoop stiekem op een leuke meid, maar volgens mij krijg ik weer een oudere dame
![]()
OK. Good luck.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Òh en moggel dude, wij gaan een nightsleepje doen, tomorrow een arbeidsdeskundige koppen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ik hááááát dit soort ptn, ja je bent ineens van een mens into een patient getransforzorgt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:14 schreef Duderella het volgende:
Voor de non-facebookers een paar kieken. Ik word net wakker en iedereen slaapt al, dus ik zal het morgen nog wel even herhalen. Anyway, allemaal naar Puerto Rico (of het voor ons laten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een cliché is, maar 'de mensen zijn er zo verschrikkelijk aardig.' We hebben met een lekke band langs de weg gestaan en ontelbare mensen stopten om ons te helpen, een praatje te maken, de auto te inspecteren en hun nummer achter te laten voor als we toch hulp wilden. Als een ober je niet ziet, springt men op op hem te halen. Vanzelfsprekend. Steken ze vuurwerk af, dan lopen ze daarna alles langs om de restanten op te rapen. Mensen verontschuldigen zich als ze in de weg lopen. Ze bellen een taxi voor je. Ze willen weten waar je vandaan komt en herinneren zich drie woorden 'Amsterdams' ("Dankoe-wel-tjüss") en dan krijg je een rondje. En de Puerto Ricanen zijn lief voor dieren. Hoe vaak ik geen paradijselijke vakanties heb doorgebracht met een heimelijke steen in mijn maag omdat de beestenboel er zo deerlijk aan toe was....
Niet in PR. Daar hebben de zwerfkatten in de hoofdstad zo ongeveer een eigen kasteel met boulevard, waar de gemeente ze voedt en verzorgt. En elk hondje heeft er een baasje of een vaste voederbak.
Wij hebben er in twee weken geleerd ook weer 'gewoon' hoffelijk en aardig te zijn. Je helpt elkaar, al had je andere plannen. O wacht, plannen heb je niet. Dat was het.
Doen ze niet meer aan. Stickers is tegenwoordig the magic wordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:34 schreef Duderella het volgende:
Dat je je ziekenhuispapieren kwijt bent is echt geen probleem. Ze maken volgens mij zo weer een pons-kaartje aan. Slaap lekker P.![]()
Hi Bloessiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ik hááááát dit soort ptn, ja je bent ineens van een mens into een patient getransforzorgt
Hi patientquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hi BloessieMaar jij valt toch niet onder de oudere vrouwen? Jij bent een jonge godin natuurlijk
Wij hadden thuis ook al een paar keer dat het netwerk eruit lag afgelopen week.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:57 schreef Bluezz het volgende:
Moesten wéér het modem resetten vanochtendVoor de 3eX deze week...
Dat mag tot driekoningenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef TAV74 het volgende:goedemorgen. Nieuwjaarsontbijt zit er weer in (en was lekker). ik vind dat we nu ook officieel klaar zijn met handjes schudden
Ingebrand FTWquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:13 schreef TAV74 het volgende:
Leuk, toch nog even een stukje zonsverduistering zichtbaar hier
(alleen zie ik nu geen lor meer op min beeldscherm door vlekken voor mijn ogen)
Schopje stoomafblaastopicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:25 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Wat een ochtend *zweet van voorhoofd veegt*
En nu moet ik nog beginnen met dagelijkse dingen
*rol behang en ducttape zoekt*
Daar durf ik niet meer heenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schopje stoomafblaastopic![]()
Het kan soms hectisch wezen met die kids he
Als je het even niet trekt, moet je gewoon alvast aan zaterdag denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef freecell het volgende:
Daar durf ik niet meer heen
Ja, maar ik vind het nu wel echt weer leuk
En mijn mama zei altijd dat kinderen die net aan het beter worden zijn na een ziekje het ergste zijn. Mijn moeder heeft gelijk
Ik moet nog steeds TARA overtuigenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je het even niet trekt, moet je gewoon alvast aan zaterdag denken
Succesquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Mens, mag jij ook eens een keer een dagje vrij?
![]()
![]()
Ik heb altijd geleerd dat je een auto die je voor minder dan 1000,- per jaar door de APK kan blijven slepen vooral niet weg moet doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhAlweer op kantoor. Bloedprikken ging goed. Maar twee buisjes. Daarna naar de garage voor twee nieuwe koplampen. Daar volgde de melding dat mijn stuurberkachting moeilijk doet met starten Bedankt voor de bevestiging.... EIN-DE-LIJK iemand die het merkt
Vorige garage deed het af als "we kunnen het niet reproduceren / traceren dus er is niets aan de hand" . Mijn model schijnt issues te hebben met het stuurhuis dus mogelijk begint dat nu slecht te worden. Vervanging schijnt EUR 800 te kosten.
Tijd voor een nieuwe autoOf een nieuwe baan in Delft zodat de auto in zijn geheel de deur uit kan
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je een auto die je voor minder dan 1000,- per jaar door de APK kan blijven slepen vooral niet weg moet doen
Mja, ik kijk dan ook naar mijn type autootje denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nou, dat gaat niet lukken hoor denk ik
Vorig jaar kostte dat ook al 1300 EUR
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik kijk dan ook naar mijn type autootje denk ik
Die is alláng total loss bij 1300
Ik heb medelijden met jouw autootjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Slooppremie, dat issie ongeveer waard![]()
250,- was dat toch?
Ik heb een Kia pride met een gat in de bumper, 2 versleten banden, zonder snelheidsmeter, onder de deuken, meer roze dan rood en uit '96quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw autootjeJe haalt hem steeds verder omlaag
Die van mij is een Astra. 9,5 jaar oud. Diesel. 250k op de teller. Laatste keer dat ik er naar vroeg zou ik er EUR 1400 voor kunnen krijgen.
OMGquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een Kia pride met een gat in de bumper, 2 versleten banden, zonder snelheidsmeter, onder de deuken, meer roze dan rood en uit '96![]()
Ow en de pneumatische dinges van de kofferbak is afgebroken, dus als je die nu loslaat ben je dood
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leven is het meervoud van lef, P.
Ja hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OMGEn daar durf je nog in te rijden?
Die gaat op die punten al niet meer door de APK komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een Kia pride met een gat in de bumper, 2 versleten banden, zonder snelheidsmeter, onder de deuken, meer roze dan rood en uit '96![]()
Ow en de pneumatische dinges van de kofferbak is afgebroken, dus als je die nu loslaat ben je dood
Soms. Maar dan bedenk ik mij weer dat ik het erg goed heb bij deze werkgever, een leuk huis heb, leuke vriendin etc. Dus dan denk ik er maar niet meer bij naquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eensHet gevoel dat je compleet vastgeroest zit en eigenlijk iets totaal anders wil gaan doen
Ik heb het met fotografie, met mijn werk en eigenlijk met alles wel. Ik zou stiekem wel eens een tijdje in de UK of in Frankrijk willen wonen en werken.
Nou, roze lijkt me geen probleem, de bumper is met ducttape weer apk proof...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gaat op die punten al niet meer door de APK komen.
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms. Maar dan bedenk ik mij weer dat ik het erg goed heb bij deze werkgever, een leuk huis heb, leuke vriendin etc. Dus dan denk ik er maar niet meer bij na
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
• dat ik het erg goed heb bij deze werkgever,
• een leuk huis heb, mag niet klagen, maar kan beter![]()
• leuke vriendin![]()
Ik heb hem 100 EUR geleend en hij kan het niet terugbetalen dus was het makkelijker voor hem om gewoon geen contact meer op te nemen. Struisvogelpolitiek zeg maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: Ik snap de 100,- nietMaar verder denk ik dat je er verstandig aan doet het los te laten.. graag of traag
![]()
Ah op die fiets.. nja dan weet je wat je aan iemand hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb hem 100 EUR geleend en hij kan het niet terugbetalen dus was het makkelijker voor hem om gewoon geen contact meer op te nemen. Struisvogelpolitiek zeg maar
Bulletproof?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:35 schreef Sunnythesun het volgende:
wow.. ik zet iets over zomervakantie in de UK neer en prompt komt een schotlandvakantieliedje op de radio die ik al heeeel lang niet gehoord had
![]()
quote:
Ja. En ik baal daar ontzettend vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah op die fiets.. nja dan weet je wat je aan iemand hebt![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
blijkbaar een goede keuze om met de zomer die kant op te gaangezellig bbc radio 1 luisteren in de auto
![]()
ja waardeloos joh!! Neem aan dat je hem dat uitgebreid gemaild hebt?? Dat dat geld voor jou bijzaak is?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En ik baal daar ontzettend vanIk heb eerder in eenzelfde situatie gezeten bij een gezamelijke vriendin en daar gebeurde precies hetzelfde dus hij weet wat ik ervan vind dat-ie geen contact opneemt. Als-ie nou gewoon zegt dat-e niet kan betalen: best! Maar laat gvd wat weten
![]()
'
Niet in die woorden, maar jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja waardeloos joh!! Neem aan dat je hem dat uitgebreid gemaild hebt?? Dat dat geld voor jou bijzaak is?
Gelijk heb je. Dat laatste zou ik hem ook nog wel even laten weten ook trouwens. Dan is het voor jezelf ook afgesloten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet in die woorden, maar jaEn ook dat ik toch lichtelijk teleurgesteld ben in hem. Dat-ie blijkbaar onze vriendschap niet op een dergelijke hoogte heeft zitten dat-ie zich daarover heen kan zetten.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Ik geef hem nog tot einde van de week om te reageren. Daarna krijgt-ie dat mailtje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dat laatste zou ik hem ook nog wel even laten weten ook trouwens. Dan is het voor jezelf ook afgesloten.
Daarom leen ik ook nooit van vriendenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geleerd dat als je geld gaat lenen van vrienden, je eerst na moet denken over wat je meer nodig hebt. Het geld of de vrienden.
lol.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: Ik snap de 100,- nietMaar verder denk ik dat je er verstandig aan doet het los te laten.. graag of traag
![]()
Oh en doe maar UKdan kom ik logeren
![]()
Wij hebben half half besloten deze zomer 2 weken naar zuid/midden Engeland te gaan
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
lol.
Wij zaten er ook over te denken. Ook die richting.
Dat, of veel zuiderlijker in Frankrijk.
En weer terug. Ik trof een AD die het snapt en een voor mij gunstig advies gaat afgeven.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer terug. Ik trof een AD die het snapt en een voor mij gunstig advies gaat afgeven.
Yups. Er valt een klein stukje geestelijke druk nu weg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef TAV74 het volgende:
Tof, nu dus snel definitief uitsluitsel, kun je er in ieder geval verder mee
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En weer terug. Ik trof een AD die het snapt en een voor mij gunstig advies gaat afgeven.
Had ik ook, maar vind het tegenwoordig wel prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed nieuws!![]()
Vakantie? Ik wilde eigenlijk gaan kamperen, we hebben best een tofe tent ed. Blijkt dat TARA kamperen haatkom ik ook nog eens achter na bijna 8 jaar
* TAV74 googledquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
hmmm Snowdonia is maar 11 uur rijden![]()
Dat zou ook nog een optie zijn.. die kant op
Fijn!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Er valt een klein stukje geestelijke druk nu weg.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie willen de kans verkleinen dat jullie ons tegenkomen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Had ik ook, maar vind het tegenwoordig wel prima.
Nog nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dát is het
![]()
![]()
is Wales niet iets voor jullie dan? of zijn jullie daar al geweest?
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie willen de kans verkleinen dat jullie ons tegenkomen.
Geef de campingnaam maar door tztquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
* TAV74 zet nog een plusje bij Wales optie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef de campingnaam maar door tzt. Dan zorg ik dat ik naast je tent sta.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst zien hoeveel ruimte de Kever overhoud met alle kampeer spullenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
alleen als je dat spel mee neemt
In onze bunker heb ik dat niet eens doorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onderschat de geluiden van een Kever naast je tent niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In onze bunker heb ik dat niet eens door
Als het te gek wordt smijt ik die kever wel in onze kofferbakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onderschat de geluiden van een Kever naast je tent niet.
Je wilt een date met een MILF?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, is het normaal dat moeders zo obsessief met hun kids zijn dat ze absoluut niet een weekendje weg willen zonder de kids? Omdat ze anders gek worden of zo? Of een avondje uit zonder de kids?
Wat was het kerstgeschenk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef TAV74 het volgende:
OMG, zit op de opiniepagina's van ons intranet bij te lezen. Wat is het kerstgeschenk goed ontvangen zeg, hartverwarmend![]()
Wil je mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef Vork het volgende:
Ojee CUL gaat gezamenlijk maar hetzelfde buitenland?
alleen de stoere kampeerders onder ons mogen mee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef Vork het volgende:
Nee. Ik sprak hier net een collega. Eentje die spontaan dagen niet op kantoor verschijnt als een van haar kids ziek is, haar kids makkelijk thuishoudt als ze het niet vertrouwt bla bla bla.quote:
Eh, goede vraag. En waar? En wie organiseert het? En wat mag het kosten? Of neemt iedereen een fles whisky mee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef Vork het volgende:
En nu we hier toch allemaal zijn, wanneer is de eerste CUL SC Whiskyproeverij?
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef Vork het volgende:
En nu we hier toch allemaal zijn, wanneer is de eerste CUL SC Whiskyproeverij?
sinds 2 jaar willen mn ouders pas op vakantie of een weekendje weg zonder ons te verlaten. toen was mn kleine zusje bijna 16 en ik bijna 24. en dan alsnog elke dag bellen of het goed gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, is het normaal dat moeders zo obsessief met hun kids zijn dat ze absoluut niet een weekendje weg willen zonder de kids? Omdat ze anders gek worden of zo? Of een avondje uit zonder de kids?
Bon waarmee je zelf een groen/frair trade achtig artikel kon uitkiezen en waarmee je kon kiezen uit 4 goede doelen waaraan je kon geven.quote:
Ach, ik zou er wel om kunnen lachen. Het is beter dan alle prularia die je in je kerstpakket vind en toch weggooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bon waarmee je zelf een groen/frair trade achtig artikel kon uitkiezen en waarmee je kon kiezen uit 4 goede doelen waaraan je kon geven.
Algehele teneur: de keuzes voor artikelen waren bagger (waar ik het wel mee eens ben) en het is betuttelend dat de werkgever wil bepalen dat en vooral aan welk doel we moeten geven![]()
Ik zit er wat dubbel in, intentie vind ik prima en het gaat om een gebaar, maar ik kan de commentaren ook wel volgen.
Als je het doet: iedereen een whisky in laten brengen die hij/zij lekker vindt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, goede vraag. En waar? En wie organiseert het? En wat mag het kosten? Of neemt iedereen een fles whisky mee?
dan zal ik mevrouw Vork maar moeten vertellen dat ze dit jaar niet mee gaat op vakantiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
alleen de stoere kampeerders onder ons mogen mee hoordat gemiep van die hotelwatjes wil ik niet horen tijdens mijn vakantie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef Vork het volgende:
[..]
dan zal ik mevrouw Vork maar moeten vertellen dat ze dit jaar niet mee gaat op vakantie
Die hadden we vroeger, toen jaren van die coupons tot iedereen daar ook weer zat van was. Nu dus dit, meest negatief ontvangen kerstpakket ooitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ik zou er wel om kunnen lachen. Het is beter dan alle prularia die je in je kerstpakket vind en toch weggooit.
Ik wil best wat organiseren. Lijkt mij leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je het doet: iedereen een whisky in laten brengen die hij/zij lekker vindt.
Bij mijn ex werkgever kreeg het voltallige personeel een iPadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die hadden we vroeger, toen jaren van die coupons tot iedereen daar ook weer zat van was. Nu dus dit, meest negatief ontvangen kerstpakket ooit![]()
Anyway: goed doe je het toch nooit
dat dus. Dat is het gemakkelijkst.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
alleen de stoere kampeerders onder ons mogen mee hoordat gemiep van die hotelwatjes wil ik niet horen tijdens mijn vakantie
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil best wat organiseren. Lijkt mij leuk. Mag ook bij mij thuis, allemaal geen probleem.
Leuke zou zijn als het een combinatie Whisky en Eten wordt. Dat iedereen een fles meebrengt en wat lekkere hapjes ofzo.
Prettigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij mijn ex werkgever kreeg het voltallige personeel een iPad.
Maar wij kregen een loonsverhoging van > 10%.
Prima.quote:
Dat dus. In mijn geval zal dat dus een Edradour zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef TAV74 het volgende:
Wat een betuttelingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij mijn ex werkgever kreeg het voltallige personeel een iPad.
Bij mij ligt het er aan hoeveel mensen er komen. Stuk of 8 kan ik wel kwijt in ieder geval en het is centraal in het land.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus. In mijn geval zal dat dus een Edradour zijn.![]()
En wij hebben hier ook voldoende ruimte voor een eventuele proeverij.
neeee ik ga naar de zon!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef Vork het volgende:
Dat is een eind riijdenquote:
Oudersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
sinds 2 jaar willen mn ouders pas op vakantie of een weekendje weg zonder ons te verlaten. toen was mn kleine zusje bijna 16 en ik bijna 24. en dan alsnog elke dag bellen of het goed gaat
Checkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prima.
Wie heeft er interesse? Ik probeer deze week wel even een PM op te stellen met wat data. Moeten er wel genoeg geinteresseerden zijn.
b?quote:
bquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |