quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Toevallig heb Antony & The Johnsons leren kennen via zomgergasten.
Geschoond, had er nog voor een jaar aan verwijderde berichten instaan waarvan ik dacht dat ze definitief verwijderd warenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef golfer het volgende:
TAV, je PM-box zit vol!
Opschonen die handel!
Zijn eerste CD kan ik goed helemaal horen moet ik zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi, maar niet om een hele LP van te luisteren
Hoe mooi ik het ook vind, ik snap het helemaal als mensen er niet naar kunnen luisteren.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Vork het volgende:
Ik krijg onaangename jeuk van Antony & the Johnsons. En ik ben wel wat gewend,want ik luister genoeg onaangename muziek waar ik helemaal geen problemen mee heb.
hier gaan er 11 sneden brood per dag door (bruin, meergranen, grof volkoren of pompoen pitten brood)quote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij schrijven: 'behalve die ene nerd met zijn overvolle tupperware broodbak op je middelbare school' maar toch maar weg gelaten
Borisz?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
Er is iemand heel hysterisch aan het twitteren over Wintergasten in mijn tijdlijn
ik heb je gepm'tquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed met een boekNu maar hopen dat mijn telefoon niet weer plots uit gaat
Ik snap ook op mijn beurt wel weer wat mensen er mooi aan vinden. Maar voor mij is het niet echt weggelegd.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef TAV74 het volgende:
Hoe mooi ik het ook vind, ik snap het helemaal als mensen er niet naar kunnen luisteren.
stoppen met drinken! tof, ben benieuwd of het je lukt! helemaal of gewoon stoppen met dronken worden?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
jaja, dat wordt tof, wordt tof!
maar ik ga stoppen met drinken, is m'n goede voornemen voor dit jaar![]()
En danku danku.
Gaat wel goedkomen. In het laatste jaar van m'n studie dat ik moet blokken kom ik er dan toch eindelijk achter hoe je goed moet studeren.![]()
Beter laat dan nooit.
Helemaal stoppen is het planquote:Op maandag 3 januari 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stoppen met drinken! tof, ben benieuwd of het je lukt! helemaal of gewoon stoppen met dronken worden?
en ik ben ook heel goed in dingen op t laatste moment doen als het écht moet!
Waarom wil je er helemaal mee stoppen eigenlijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Helemaal stoppen is het planIk ga m'n best doen, maar als ik volgende week een slippertje maak, is dat niet zo erg.
Succes!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Helemaal stoppen is het planIk ga m'n best doen, maar als ik volgende week een slippertje maak, is dat niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |