Sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef PhysicsRules het volgende:
oh, hoe heet die vent ook al weer, die in de jaren 80 en 90 aan de weg timmerde
timmerman?
bijna goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef tong80 het volgende:
Stand #2139
2 Quyxz_
1 Aap_2
1 Aalbers
1 Flitspaal
1 Slaveloos
Ik moet nog steeds lachen om Timmerman
Gelukkig zie je de humor er van inquote:
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zeg dat PR gewoon het punt krijgt en hij een vraag mag stellen.
Hebben bestialen met de Giraffequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
fout is fout, ik kon er gewoon even niet opkomen.
Gelukkig doe je hetzelfde als ik. De punten niet te belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef slaveloos het volgende:
sorry, ik verwachtte dat timmermans wel goed gerekend zou worden. Pak mijn puntje maar weer in anders hoor
Deze vraag dan maar wat erbij halen, want tong reageert niet al te heftig:quote:Op maandag 3 januari 2011 23:53 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe kennen we het fenomeen piloerectie beter?
dat is wel erg close.... over 10 minuten krijg je het punt als er niemand anders komt. De stad is ook bekend onder een andere naam trouwens, en beide namen reken ik goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Iets van Made staat me bij, maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
het eiland heet Mahe, en de stad eigenlijk Victoria, maar ook de stad wordt vaak Mahe genoemd, dusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Iets van Made staat me bij, maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
Haha, die post moest hier Dakar 2011 - Dakar Rally in Zuid-Amerika - 1 - 16 januari 2011! #2 .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef PhysicsRules het volgende:
En ik maar denken dat WP1 een hint was![]()
Sneeuwbal dan.
Ik kom niet op de engelse benamingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef PhysicsRules het volgende:
hij is genoemd naar een scheikundig gebruiksvoorwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |