Ah ja, gefeliciteerd!quote:
Nee, gwn ff mijn zeemannen uitlaten.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
FAPHOEKJE, volgens mij KPD hoor
als ze dan even een linkje geven..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blijkbaar denken mensen daar anders over
ik voelde me verwaarloost, je was er zeldenquote:
Ja en nu is het klaar dan TUTJEquote:Op maandag 3 januari 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net van niet, troel, LUISTER DAN!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja, gefeliciteerd!
Hopen dat je een paar kilootjes vasthoudt
oh, dus het gaat je er alleen maar om dat ik er vaak ben?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze dan even een linkje geven..
[..]
ik voelde me verwaarloost, je was er zelden
Ja? Klaar? Dus als je het nog een keer doet mag ik je slaan?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en nu is het klaar dan TUTJE![]()
![]()
Hou ook van jou![]()
![]()
![]()
Ja maar dat vind ik alleen maar lekker... en haren trekken ook dusquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja? Klaar? Dus als je het nog een keer doet mag ik je slaan?![]()
Hihi![]()
Daar hoef je niet per se toestemming voor te vragen hoor, schatquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel is het weer tijd om te fappen?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel is het weer tijd om te fappen?
daar kan ik niets aan doen, ik klaagde nietquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ze dan even een linkje geven..
[..]
ik voelde me verwaarloost, je was er zelden
krabben dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar dat vind ik alleen maar lekker... en haren trekken ook dus
Maar nee ik zal het niet meer doen....
kusjekroel
je weet wel beter tochquote:Op maandag 3 januari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dus het gaat je er alleen maar om dat ik er vaak ben?
NOU?
Klopt, en toch ga ik op dit absurd vroege tijdstip mijn bed opzoeken... kijken of ik de koppijn kan wegslapen.quote:
Ik vroeg het aan pgr of hij weer wat kwijt moestquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef je niet per se toestemming voor te vragen hoor, schat
Have funquote:
Slaap Lekker DMquote:Op maandag 3 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, en toch ga ik op dit absurd vroege tijdstip mijn bed opzoeken... kijken of ik de koppijn kan wegslapen.
Krabben kan nog wel maar een stomp op neus niet ... dus doe maar niet oke?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krabben dan?
en een stomp op je neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |