Joh! Voe is gewoon een prachtig meisje zonder van uit dr kleren te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:00 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nog wat bitches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus. Grafkoppen zijn het zeker nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Joh! Voe is gewoon een prachtig meisje zonder van uit dr kleren te gaan.
Die wijven op jouw foto trekken alleen de aandacht omdat het hoeren zijn
Stuk voor stuk grafkoppen
Ja het zijn hoeren.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Joh! Voe is gewoon een prachtig meisje zonder van uit dr kleren te gaan.
Die wijven op jouw foto trekken alleen de aandacht omdat het hoeren zijn
Stuk voor stuk grafkoppen
Seriously? Dus je zou naar ze omkijken als ze met hun kleren aan langs je zouden lopen in de stad?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het zijn hoeren.
Maar ze zijn ook lekker.
Maar toch ook treurige aandachtshoeren.
1. Alleen die chick met die pootjes op haar kontquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Seriously? Dus je zou naar ze omkijken als ze met hun kleren aan langs je zouden lopen in de stad?
Mannenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
1. Alleen die chick met die pootjes op haar kont
2. Ja
3. Ja
4. Ja
5. Nee
6. Ja
7. Ja
Als ze hun kleren aanhebben en je weet dit niet, vertel mij dan eens wat er mis met hun is?quote:
Ik vind het gewoon geen mooie vrouwen. Doorsnee, neigend naar lelijk. Ordinair en geen mooie uitstraling.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze hun kleren aanhebben en je weet dit niet, vertel mij dan eens wat er mis met hun is?
Balzakken met stoppelsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vrouwspersonen. [ afbeelding ]
Vrouwspersonen met een oriëntaals uiterlijk. [ afbeelding ]
Okee, dan heb ik een andere smaak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooie vrouwen. Doorsnee, neigend naar lelijk. Ordinair en geen mooie uitstraling.
Voe heeft dat wel
Voe is zó 2010.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die uitspraak is echt gaydoe je 'het handje' er ook bij?
Picsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd dat misverstand. In werkelijkheid gaat het hier om een baard in de vorm van een penis.
ze is dikker gewordenquote:
Hehe iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat mensen hier serieus een topic van maken, dan ben gewoon een internet pauper.
Aldus de Mr. J Loquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat mensen hier serieus een topic van maken, dan ben je gewoon een internet pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |