http://voe.blogg.no/quote:Wordt op 1 ruimte met zich meedraagt vele voordelen. Maar het draagt ook een grote en zware tas van negatieve dingen, zoals nu is veel te zwaar voor mij om te dragen. Ik ben al moe, gewoon!
Ik heb daarom besloten om te stoppen met mijn blog. Misschien zal ik ooit terug komen, maar dat de dingen nu gewoon te veel voor mij is.
Dat was ook mijn eerste reactie.. weet nu wie het is..quote:
Niet.quote:
Nee, ik heb alle afbeeldingen en videons nog.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
Ik hoop nu dat al die pedo's van Fok! die op haar fapten eens wat anders gaan doen.
Oh jammer, jij was altijd de ergste.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ik heb alle afbeeldingen en videons nog.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
kkhoer, hier plaatjes van geilere meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
precies en die doen ook niet takkie van wordt op 1 ruimte met zich meedraagt vele voordelen maar het draagt ook een grote en zware tas van negatieve dingen, zoals nu is veel te zwaar voor mij om te dragenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
kkhoer, hier plaatjes van geilere meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal alleen nog maar erger worden. Gewoon, om mijn verdriet te verwerken.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jammer, jij was altijd de ergste.
Zullen we voor haar een mooie afscheidskaart sturen?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het zal alleen nog maar erger worden. Gewoon, om mijn verdriet te verwerken.
hou een sopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |