Uhuh.quote:
Uit pure nieuwschierigheid: '' plof'' ?quote:en plof
Das fijn om te horen!quote:
Ja hequote:Op maandag 3 januari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leuk dat er toch nog aan andere mensen gedacht wordt hier
Peuk met coke erinquote:Op maandag 3 januari 2011 20:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uit pure nieuwschierigheid: '' plof'' ?
Uhuhquote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Werkt het dan nog wel? De werkzame stoffen in sos bij verhitting?
Mensen slaanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Prima, nog wat leuks op de planning?
Ik heb niks gedaan echt waar!!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik doe met je mee, verheug me er op
Hoezo was je dat niet dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo we zijn weer op de biutenwereld aangesloten gelukkig
Zekersquote:
Wie wel dan?quote:
Nee de hele dag zonder alles gezeten.quote:
welke?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Om de terroristen die alles over nemen
Voel je je dan nog "iets aparts" of is het hetzelfde als normaal?quote:
Tofquote:Op maandag 3 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik doe met je mee, verheug me er op
Ik krijg al een fout beeld bij de still van het filmpjequote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de hele dag zonder alles gezeten.
Er zijn een paar idioten aan het werk geweest http://www.noordhollandsd(...)t-door-vernielingen-
Lekker weerquote:Op maandag 3 januari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de hele dag zonder alles gezeten.
Er zijn een paar idioten aan het werk geweest http://www.noordhollandsd(...)t-door-vernielingen-
Is wel anders. Kan ik niet uitleggen. Weet wel dat dan je lippen soort gevoelloos worden en dat vond ik altijd vet grappigquote:Op maandag 3 januari 2011 20:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Voel je je dan nog "iets aparts" of is het hetzelfde als normaal?
Heel nieuw wereld gaat voor me open, joh.
ze hebben echt behoorlijk huisgehoudenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg al een fout beeld bij de still van het filmpje
Wil je erover praten?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef FreezePop het volgende:
Die liefdes SC. Zo snel man, zo snel.
Zoals ik lees wel ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben echt behoorlijk huisgehouden
en ik heb op mijn werk gezien wat voor pleuriswerk het is om glasvezelkabels te lassen.quote:
Maar dat krijg je ook als je wat op je lippen/tanden smeert.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker weer
[..]
Is wel anders. Kan ik niet uitleggen. Weet wel dat dan je lippen soort gevoelloos worden en dat vond ik altijd vet grappig
Geen ervaring mee gelukkig. Wel hoe kwetsbaar die dingen kunnen zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik heb op mijn werk gezien wat voor pleuriswerk het is om glasvezelkabels te lassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |