abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90805946
Ik heb vandaag een leuk en handig printertje gekregen voor je mobiele telefoon foto's o.a., de Polaroid PoGo en tsja ik ga daar niks mee doen. Ik heb een printer thuis en zie mij zelf niet deze PoGo in de tas doen en overal mee heen slepen.

Ik heb daarintegen wel een dochter van 6 die niks liever wil dan een Nintendo DSI en nou heb ik er de ballen verstand van wat die dingen 2ehands kosten maar misschien is er iemand die wil ruilen? Er zitten ook 30 vellen Polaroid PoGo Zink Photo paper (5x 7.6 cm) bij.
pi_90806703
Tags gezet
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90806768
Die PoGo is onlangs nieuw voor 40 euro te koop geweest. Een DSi kost nog steeds iets van 160 euro...

Ik zou graag zo'n pogo willen voor de gein, zit je toevallig in Den Haag ? Dan bied ik iets van 20 euro :) zonder verzendkosten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Khadgar op 03-01-2011 19:52:45 ]
pi_90825011
De PoGo die ik aanbied is ook nieuw en er zitten 30 vellen fotopapier bij. Dus meer dan 40 euro waard en ik zei al ik heb geen verstand van een DS maar mocht iemand er eentje 2ehands hebben liggen en die willen ruilen tegen deze leuke on the go printer, dan graag een reactie. En nee ik woon niet in Den Haag en ga het zeker niet voor 20 euro van de hand doen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')