Thanks Lotusss, jij en ER ookquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Lotusss het volgende:
Iedereen hier een liefdevol en gezond 2011 gewenst!
Verkoop jij je auto aan Mera, klaar slotje....quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Is www.greenwheels.nl niks? Ik zit er ook zwaar over te denken om m'n auto er uit te gooien en daarop over te stappen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
quote:
Hetzelfde voor jou Lotusss.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
Dank je Remlofquote:
De meeste mensen kopen volgens mij een auto op afbetaling. Maar Dementor heeft ook een punt. Voor ¤ 5.000,- koop je een aardig autootje, besteed er zo weinig mogelijk aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat de meeste mensen een auto gewoon even kopen?
Niet dat het uitmaakt want die optie heb ik niet.
Ik kan me echt niet voorstellen dat het normáál is dat iemand eventjes tienduizend euro op zijn rekening heeft staan om met de pin af te rekenen.
De beste wensen Lotusssquote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Lotusss het volgende:
En denk ook na over de APK kosten ieder jaar, bij een 2e hands auto kost dat ruw geschat tussen de 250 en 750/800 eurie. Of je moet heel veel geluk hebben. Bedenk ook goed of je dat wel ergens op een plank hebt liggen ieder jaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen volgens mij een auto op afbetaling. Maar Dementor heeft ook een punt. Voor ¤ 5.000,- koop je een aardig autootje, besteed er zo weinig mogelijk aan.
Ik moet dalijk voor woon-werk alleen al dagelijks 90 kilometer rijden, dus nee, denk het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Is www.greenwheels.nl niks? Ik zit er ook zwaar over te denken om m'n auto er uit te gooien en daarop over te stappen.
Omdat ik 1. niet tegen onverwacht hoge kosten aan wil en kan lopen wegens onderhoud en 2. geen paar duizend euro héb.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom kopen jullie niet een okay tweedehands bakkie van een paar 1000 euro?
Kun je ook roken zoveel je wil.
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar auto's van 10k?
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"quote:Op maandag 3 januari 2011 19:14 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En denk ook na over de APK kosten ieder jaar, bij een 2e hands auto kost dat ruw geschat tussen de 250 en 750/800 eurie. Of je moet heel veel geluk hebben. Bedenk ook goed of je dat wel ergens op een plank hebt liggen ieder jaar.
Geen enkel bedrag (behalve nieuwprijs) bied 100% garantie op een goed functionerende auto voor de komende jaren.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet dalijk voor woon-werk alleen al dagelijks 90 kilometer rijden, dus nee, denk het niet
[..]
Omdat ik 1. niet tegen onverwacht hoge kosten aan wil en kan lopen wegens onderhoud en 2. geen paar duizend euro héb.
[..]
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.
Bovendien struin ik al maanden autotrack.nl en dergelijke af op zoek naar acceptabele deals voor 2000 ofzo, maar ik vind gewoon niets waarvan ik zoiets heb van ja, hiermee kan ik aardig zeker rijden.
Wij hebben ook een mannetje, hij rekent vaak alleen de prijs van het onderdeel.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"
Voor je het weet koop je iets van Vlemmix.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Copycat het volgende:
Heb je geen garagehouder/automonteur in je kennissenkring? Dat scheelde mij altijd klauwen met geld. Heb m niet meer nodig, dus je mag mijn garagevriend wel lenen.
Autotracker enzo vertrouw ik ook niet zo snel, vooral omdat ik geen autokennis heb. Altijd viavia gedaan en nooit een kat in de zak gekocht.
Dat doet ie van mij ook. Vond het de laatste keer zo weinig dat ik 'm maar een tientje extra heb gegevenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben ook een mannetje, hij rekent vaak alleen de prijs van het onderdeel.
Je weet waar ze wonen hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef Juud79 het volgende:
Is het geen optie om met het OV te reizen?
Oh ja. Dat is denk ik niet zo slim. Leen de mijne maar, Meer! Die is echt betrouwbaar. Zelfs mijn oude werkgever gaat er voortaan heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Dementor het volgende:
Voor je het weet koop je iets van Vlemmix.
Jij pakt ook bijna altijd de trein, dat maakt nogal verschil met iemand die iedere dag zijn/haar auto gebruikt. Ik waarschuw alleen maar dat het kan, mzzl hebben met APK is volgens mij meer een kwestie van geluk hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het bij een garage laat doen ja. Ik was vorige maand 70 euro kwijt voor de APK inclusief kleine beurt voor m'n Chevrolet Daewoo uit '96. Dat was wel heel weinig, maar meer dan 300 heeft het me nooit gekost bij m'n "mannetje"
Koop dan een nieuwe of bijna nieuwe drie-cilinder, geen wegenbelasting, geen BPM. Dat moet voor 10 K zo ongeveer wel kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat ik dus zeker wil zijn van een (zeer) betrouwbare auto én van de maandelijkse lasten wegens bovengenoemde argumenten.
Bovendien struin ik al maanden autotrack.nl en dergelijke af op zoek naar acceptabele deals voor 2000 ofzo, maar ik vind gewoon niets waarvan ik zoiets heb van ja, hiermee kan ik aardig zeker rijden.
ff gauw 10k ophoesten is een probleem, DSB is niet meer.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Koop dan een nieuwe of bijna nieuw drie-cilinder, geen wegenbelasting, geen BPM. Dat moet voor 10 K zo ongeveer wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |