Zie userfoto's topic of spoiler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
Nou ik heb nu dit kapselquote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol
Nog wel van plan om het te doen, of helemaal niet?
is er ook geen noodnummer voor kappers?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ik heb nu dit kapsel
[ afbeelding ]
Maar dit zou het normaal moeten worden:
[ afbeelding ]
dus ik moet wel echt nodig mijn haar laten snoeien.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zie userfoto's topic of spoiler!Schutters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
[..]
Zie userfoto's topic of spoiler!Drink jij daar nu Schultenbrau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
[..]
Zie userfoto's topic of spoiler!Oh nee, heel duidelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
No way! Maar 't was wel cheap bier ja.quote:
En al wat gevonden?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik speur nergens naar, behalve naar eten..
Ik vind het geen van beide net nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ik heb nu dit kapsel
[ afbeelding ]
Maar dit zou het normaal moeten worden:
[ afbeelding ]
dus ik moet wel echt nodig mijn haar laten snoeien.
quote:
[..]
Zie userfoto's topic of spoiler!Daar zie ik je toch helemaal niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik heb nieuwjaarsdag gevierd met Hertog Jan en Grolschquote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Rifoki het volgende:
[..]
No way! Maar 't was wel cheap bier ja.
Dan zie Facebook. Daar heb ik je toch op of niet?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit traditioneel oogpunt ging er een flesje Heineken op de brandstapel.
Heb ik geen geld voor schat!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je dat ik wat fatsoenlijks voor je regel?
Ik weet van niks!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:12 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dan zie Facebook. Daar heb ik je toch op of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |