SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kijk wel ff, dan is het prolly sowieso na 10'en. Eerst wil vrouwlief wat aandacht gok ikJa weet ik veel, ik dacht dat iedereen rond dezelfde leeftijd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn uber-L337or skills zullen er vanavond niet bij zijn, woensdag tentamen dus ik zit vandaag en morgen tot sluit in de bieb.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Strijd der Titanen.
Beest tegen beest.
Rauw instinct tegen rauw instinct.
Een slag van epische proporties.
Bloed zal vergoten worden.
Botten zullen gebroken worden.
Er zal gestreden worden tot de zon ondergaat.
Stoma vs Stef.
The battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet het niet manquote:Op maandag 3 januari 2011 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michhas![]()
Heb jij geen zin om vanavond een paar rondjes mee te spelen?
Ik ga zo Bleach kijken, en ben zo verslaafd geraakt dat ik waarschijnlijk niet meer kan stoppen met kijken
Tevens zouden jullie mijn trots en geloof breken, ik ben lang niet zo goed als jullieMaargoed, misschien speel ik wel even mee
We zien wel
![]()
![]()
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5![]()
![]()
![]()
Als ik de xdoos buiten het weekend om aanslinger is het voor fallout 3 denk ik. Maar misschien ben ik ook nog wel bij, je weet nooit![]()
![]()
Gewoon mee spelen jonge zo pro zijn we nou ook weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet het niet man
Ik ga zo Bleach kijken, en ben zo verslaafd geraakt dat ik waarschijnlijk niet meer kan stoppen met kijken
Tevens zouden jullie mijn trots en geloof breken, ik ben lang niet zo goed als jullieMaargoed, misschien speel ik wel even mee
We zien wel
![]()
Ralph Lauren kleertjesquote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon mee spelen jonge zo pro zijn we nou ook weer niet
Anyway:
Strijd der Titanen.
Beest tegen beest.
Rauw instinct tegen rauw instinct.
Een slag van epische proporties.
Bloed zal vergoten worden.
Botten zullen gebroken worden.
Er zal gestreden worden tot de zon ondergaat.
Stoma vs Stef.
The battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande.
Als ik hier tussenkom, middenin het vuurgevecht, zal ik weggeblazen worden door jullie awesome powers.
Ik wil nog niet dood man, IK WIL NIET DOOD![]()
![]()
Is toch leukquote:
Vriendin van me is laatst bevallen. Tommy Hillfiger rompertje gekocht voor haar kleine
Wel 35 euro voor iets wat ze 2 weken aankunnen maargoed![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
[..]
Is toch leuk
Vriendin van me is laatst bevallen. Tommy Hillfiger rompertje gekocht voor haar kleine
Wel 35 euro voor iets wat ze 2 weken aankunnen maargoedAls ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
All good things are wild and free.![]()
Jochem wil geen kinderenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh.Als ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
![]()
![]()
Ik hoop over ongeveer 10 jaar wel. Zo niet hebben we beide een probleem.quote:All good things are wild and free.![]()
Volgens mij zit jij op 1 lijn met mijn vrouwquote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh.Als ik een kindje krijg koop ik uggs voor hem/haar.
![]()
![]()
duidelijk een ladiesman in wordingquote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Om even alle misverstanden uit de wereld te helpen, ik ben de 31 en dit is mijn zoon (die van mijn avatar): Duncan, 2,5
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en: uggs
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Ik vond ze eerst ook verschrikkelijk maar heb het er toch maar op gewaagd en ze gekocht omdat ik altijd koude voeten heb in de winter en vooral met dit weer. En ik bagger er mee door de sneeuw en alles, ze zitten echt geweldig en zo warm.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:28 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
duidelijk een ladiesman in wording
en: uggs
All good things are wild and free.![]()
ik dacht dat jij als gamechick iets anders was, maar je bent net zo erg als de restquote:Op maandag 3 januari 2011 18:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst ook verschrikkelijk maar heb het er toch maar op gewaagd en ze gekocht omdat ik altijd koude voeten heb in de winter en vooral met dit weer. En ik bagger er mee door de sneeuw en alles, ze zitten echt geweldig en zo warm.
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
Oh nee hoor, ik loop ook gewoon lekker in mijn all stars enzo. Maar ik ben niet de stereotype gamechick nee. En gelukkig maar want de meeste zien er niet uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:33 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij als gamechick iets anders was, maar je bent net zo erg als de restAll good things are wild and free.![]()
Hij lijkt precies op zijn vader!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
daar kan ik niet over oordelen want ik weet niet hoe je eruit zietquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik loop ook gewoon lekker in mijn all stars enzo. Maar ik ben niet de stereotype gamechick nee. En gelukkig maar want de meeste zien er niet uit.maar alvast goed dat je niet zo'n dik, bebrild, japans meisje bent die heel de dag WOW speelt ofzo
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: