krijg je daarvoor een hele aap op je broodje?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee. Misschien eind van de maand als de HRA binnen is. Dan heb ik weer kwartjes genoeg. Nou ja, 20+5 cents dan. Misschien zelfs één met Xeno's hoofd er op
[..]
Aap. Gekocht van Zeepbel, uit de webshop op zijn site.
Mijn gelaat zou erg goed staan op het muntgeldquote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Whuzz het volgende:
Uh nee. Misschien eind van de maand als de HRA binnen is. Dan heb ik weer kwartjes genoeg. Nou ja, 20+5 cents dan. Misschien zelfs één met Xeno's hoofd er op
Ja, en als er meer priussen gaan rijden moeten we nog meer bezuinigen. Of schuiven dat gebeurt veel vaker in de politiek. Alles in stand houden en schuiven.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Bumbu het volgende:
FF een vraagje vraagje tussendoor.
Nu kost de HRA 1 miljard per maand. We moeten ongeveer 18 miljard gaan bezuinigen. Als de rente nou van (ongeveer) 5% naar 7.5% gaat stijgen moeten we dan weer 0.5 x 12 = 6 miljard gaan bezuinigen?
Jij kent zeepbel kennelijk niet. Die maakt broodjes aap zo groot als het huurkrot van Xeno. Soort van sociale huurbroodjes. Dikke subsidie, dus veel aap voor je geld. En omdat dat zo belangrijk is komt hij ze hier elke dag spammen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef Bumbu het volgende:
krijg je daarvoor een hele aap op je broodje?
Oh crap, ik lease een prius. Dus nu moet Xeno dubbel bezuinigen vanwege mij. Wat een mooie dag vandaagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:49 schreef Sjabba het volgende:
Ja, en als er meer priussen gaan rijden moeten we nog meer bezuinigen. Of schuiven dat gebeurt veel vaker in de politiek. Alles in stand houden en schuiven.
Misschien zelfs wel een beursgorillaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:46 schreef Bumbu het volgende:
krijg je daarvoor een hele aap op je broodje?
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Whuzz het volgende:
Aap. Gekocht van Zeepbel, uit de webshop op zijn site.
Dat lijkt me sterk. Die snapt het namelijk wél en maakt dikke winst. Kunnen we van zeepsoppie niet zeggenquote:
De beste broodjes aap worden anders nog steeds gesmeerd door Ger Hukker. Die oude beer kan kan smeren voor tweequote:
De beursgorilla levert het bewijs dat je werkelijk niets van beleggen hoeft te snappen om er geld mee te verdienen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Whuzz het volgende:
Dat lijkt me sterk. Die snapt het namelijk wél en maakt dikke winst. Kunnen we van zeepsoppie niet zeggen
Dus je rijdt met een broodje beursgorilla (van 2.75 )in je leasebak en 's avonds verkondig je dat je huis niet minder waard wordt volgens mij klopt er nog steeds iets niet......quote:Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een beursgorilla
Je bent in de war met Whuzz, die rijdt vast in een leasebak en heeft een veels te dure koopwoningquote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Bumbu het volgende:
Dus je rijdt met een broodje beursgorilla (van 2.75 )in je leasebak en 's avonds verkondig je dat je huis niet minder waard wordt volgens mij klopt er nog steeds iets niet......
Ik zal even voor Whuzz antwoorden: "als dat gebeurt ben ik zo ontzettend de lulquote:(1)Trouwens hier zijn huizen van ongeveer 205k gekelderd naar 175k en worden nog steeds niet verkocht....
(2)In de jaren 80 is de huizenmarkt ook ingestort.
(3)Mensen mogen niet meer zo veel lenen
(4)enz enz
Waarom denk jij dat de huizenmarkt niet inzakt?
Kan prima, gewoon even zijn jasje langs je kiezen raggenquote:kun je trouwens met een broodje beursgorilla direct je tanden flossen? Nu heb ik weer honger maar nog ff wat eten voor het slapen gaan.
Ik heb nergens gezegd dat mijn huis niet minder waard wordt. Dat zou best kunnen. Ik heb alleen gezegd dat me dat niet boeit. Ik woon er immers in, wat maakt mij het uit dat het minder waard wordt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:00 schreef Bumbu het volgende:
Dus je rijdt met een broodje beursgorilla (van 2.75 )in je leasebak en 's avonds verkondig je dat je huis niet minder waard wordt volgens mij klopt er nog steeds iets niet......
Waarom denk jij dat de huizenmarkt wel inzakt?quote:Waarom denk jij dat de huizenmarkt niet inzakt?
Als je voor mij kunt antwoorden, kun je me dan ook uitleggen waarom ik ontzettend de lul zou zijn?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:05 schreef xenobinol het volgende:
Ik zal even voor Whuzz antwoorden: "als dat gebeurt ben ik zo ontzettend de lul
Het blijft natuurlijk een gok, maar waarom denk jij dat de koopmarkt weer gaat opkrabbelen?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef Whuzz het volgende:
Als je voor mij kunt antwoorden, kun je me dan ook uitleggen waarom ik ontzettend de lul zou zijn?
Ik zeg nergens dat ik dat denk. Ik weet het niet, zoals je zelf al zegt, het is een gok.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:11 schreef xenobinol het volgende:
Het blijft natuurlijk een gok, maar waarom denk jij dat de koopmarkt weer gaat opkrabbelen?
Dat weet hij zelf ook niet, maar als Zeepbel het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef Whuzz het volgende:
Maar leg me nou eens uit waarom ik zo onwijs de lul ben als mijn huis in waarde daalt?
Daar had ik nog niet bij stilgestaan, inderdaad het kan erger..... heel veel ergerquote:Op maandag 3 januari 2011 18:22 schreef Basp1 het volgende:
Wacht maar tot de aftakeling van de vinex wijken begint.
Idd. En ze doen beiden hetzelfde. Als ze het niet meer weten, dan antwoorden ze gewoon niet en zetten de langspeelplaat weer opquote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat weet hij zelf ook niet, maar als Zeepbel het zegt zal het wel zo zijn.
Los je af? Weet je zeker dat je verzekerd bent van inkomen gedurende de looptijd van je hypotheek? Kan de bank het verschil in de geleende som en de werkelijke waarde per direct opeisen? Allemaal risico's die een stuk kleiner zijn als prijzen stijgen of gelijk blijven. De vraag is dus of je overwaarde hebt en hoeveel.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:14 schreef Whuzz het volgende:
Maar leg me nou eens uit waarom ik zo onwijs de lul ben als mijn huis in waarde daalt?
Jij hebt of een kort geheugen of je kan niet begrijpend lezen. Mmm.... in jouw geval betekend het waarschijnlijk dat je de realiteit ontkentquote:Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ook niet, maar als Zeepbel het zegt zal het wel zo zijn.
Broodje aap met mango chilli sausquote:Op maandag 3 januari 2011 22:28 schreef Whuzz het volgende:
Idd. En ze doen beiden hetzelfde. Als ze het niet meer weten, dan antwoorden ze gewoon niet en zetten de langspeelplaat weer op
Broodje...Aap...Broodje...Aap...Broodje...Aap...Broodje...Aap...(75 toeren)...BroodjeAapBroodjeAapBroodjeAapBroodjeAapBroodjeAapBroodjeAap
10% aflossingsvrij, rest wordt afgelost. Die 10% ook als dat fiscaal gunstig blijkt. Hypotheek is minder dan de 112% norm, met NHG.quote:
Niemand is denk ik 100% zeker van zijn inkomen, maar ik werk in een sector waar zelfs in de crisis zat werk was, heb mijn inkomen 100% afgedekt voor arbeidsongeschiktheid en genoeg spaargeld. Daarnaast is de hypotheek op alleen mijn salaris gebaseerd. Dus met salaris vriendin + een of andere uitkering is het ook nog te doen.quote:Weet je zeker dat je verzekerd bent van inkomen gedurende de looptijd van je hypotheek?
Nee, dat kan slechts als ik achterstallige betalingen heb.quote:Kan de bank het verschil in de geleende som en de werkelijke waarde per direct opeisen?
Het leven is nooit 100% risicoloos. Je moet zorgen dat de risico's die je neemt acceptabel zijn. Mensen die zich door angst laten leiden die... nou ja... die wonen heeeel lang in een huurhuis zullen we maar zeggenquote:Allemaal risico's die een stuk kleiner zijn als prijzen stijgen of gelijk blijven. De vraag is dus of je overwaarde hebt en hoeveel.
Vrijwel iedereen lost minimaal 50% af.quote:
Zal vast een verzekering aan vast hangen.quote:Weet je zeker dat je verzekerd bent van inkomen gedurende de looptijd van je hypotheek?
Aangezien het aflosdeel ook verpand is (als ik dat zo goed omschrijf) gaat dat pas spelen als de woning minder dan 50% van de openstaande hypotheekschuld waard wordt. Tot die tijd is er voor de bank geen vuiltje aan de lucht.quote:Kan de bank het verschil in de geleende som en de werkelijke waarde per direct opeisen?
Ik denk alle 3 tegelijk. (Of gaat dat je bevattingsvermogen te boven?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:37 schreef xenobinol het volgende:
Jij hebt of een kort geheugen of je kan niet begrijpend lezen. Mmm.... in jouw geval betekend het waarschijnlijk dat je de realiteit ontkent
Heb ik alle begrip voor, zou ik in jouw plaats ook last van hebben.quote:
Omdat je dat al jaren schreeuwt wellicht?quote:Waarom zou je als starter nu een huis gaan kopen in een neergaande markt? Waarom niet minstens een jaar wachten?
En extragratis doe ik er nog een paar bij:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Wat een frustraties.. Niemand heeft jullie verplicht 300000euro te lenen voor een middenwoning in een Vinex wijk....
Waarom zou je als starter nu een huis gaan kopen in een neergaande markt? Waarom niet minstens een jaar wachten?
1) Omdat ik een groter huis nodig had vanwege gezinsuitbreiding en sommige uitbreidingen niet een jaar kunnen wachten
2) Omdat de beschikbare huurhuizen duurder, kleiner en lelijker waren
3) Omdat ik niet langer mijn geld aan een huurbaas wilde doneren
4) Omdat de rente laag is en ik die lang kon vastzetten
5) Omdat ik de stijgende huurprijs zat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |